ملاقات با خرخون‌های کنکور/ چرا با فوق لیسانس پاکبانِ شهرداری میشن؟ +فیلم

ویدئوی جالبی از مصاحبه‌ مردمی درخصوص ارتباط کنکور با پیشرفت جوانان در جامعه و آینده شغلی افراد تحصیل کرده را مشاهده می‌کنید.

ملاقات با خر خونهای کنکور/ با فوق لیسانس چرا پاکبانِ شهرداری میشن؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر معضل اصلی کشور در بخش اشتغال و بازار کار، فارغ‌التحصیلانی هستند که پس از فراغت از تحصیل و آماده شدن برای ورود به عرصه کار و تولید با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. مسائل مربوط به بیکاری تقریباً در رشته‌های مهندسی و پزشکی است.

در دهه‌های گذشته که خانواده‌ها فرزندان خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور تشویق می‌کردند تصور نمی‌کردند در آینده‌ای نه‌چندان دور، تحصیلات دانشگاهی به معضلی برای ورود جوانانشان به عرصه اجتماع تبدیل شود؛ جوانانی که با زحمت و درس خواندن بسیار از سد بزرگ کنکور عبور می‌کنند و پس از پیروزی در این رقابت جان فرسا وارد دانشگاه می‌شوند اما بعد از فارغ‌التحصیلی به شغل‌های آزادی روی می‌آورند که هیچ ارتباطی با رشته تحصیلی آنها ندارد.

به تازگی یک گروه رسانه‌ای مصاحبه‌ مردمی جالبی درخصوص ارتباط کنکور با پیشرفت جوانان در جامعه و آینده شغلی افراد تحصیل کرده منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور ، اشتغال ، لیسانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلو مجید
۲۲:۵۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
مهندس بیکار