مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد؛

پایان تیرماه آخرین مهلت بازدید از «شهر یاران»

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت گفت: نمایشگاه عکس «شهر یاران» تا پایان تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان دائر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سومین نمایشگاه عکس «شهر یاران» با ۸۱ قطعه عکس از ۵۱ عکاس در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان همزمان با میلاد امام رضا (ع) برپا شده است.

وی افزود:عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه، پس از بررسی ۷۰۹ عکس دریافتی از ۱۲۸ عکاس در بخش‌های حرفه‌ای، تلفن همراه و ویژه با عنوان نشاط اجتماعی، انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت ابراز داشت: عکس‌های منتخب با موضوع‌های جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری، آئین‌های سنتی عید نوروز و بهار، فضا‌های جاذب شهر شامل مناظر، نمادها، نورپردازی‌ها، فضای سبز، سمنان در شب و سمنان شهر دوستدار کودک با رای هیأت داوران به این جشنواره راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: ۲۸ اثر از ۱۸ عکاس در بخش حرفه‌ای، ۳۵ اثر از ۲۱ عکاس در بخش تلفن همراه و ۱۸ اثر از ۱۲ عکاس در بخش ویژه نشاط اجتماعی در نمایشگاه مذکور ارائه شده است.

انتهای پیام / م

نشاط اجتماعی در قاب دوربین عکاسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار