دو خبر کوتاه از برنامه‌های تلویزیونی/ با «بچه‌های دیروز» و «چرخ» همراه شوید

برنامه تلویزیونی بچه‌های دیروز با رویکرد پخش کارتون‌های قدیمی و مرور خاطرات کودکی بزرگسالان امروز روی آنتن می رود.

دو خبر کوتاه ار برنامه‌های تلویزیونی/ با «بچه‌های دیروز» و «چرخ» همراه شویدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه تلویزیونی «بچه‌های دیروز» با رویکرد پخش کارتون‌های قدیمی و مرور خاطرات کودکی بزرگسالان امروز، از سه شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

پخش فیلم‌های سینمایی و عروسکی دهه ۶۰، گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی کودک "الهه رضایی"و"گیتی خامنه‌ای "، وله و پلاتو و زیر نویس‌های های مرتبط با برنامه از دیگر بخش های" بچه‌های دیروز" است.

محبوبه سمیعی زفرقندی تهیه کننده وکارگردان این برنامه است. این مجموعه با حضور مجریان سابق برنامه کودک صدا و سیما گیتی خامنه و الهه رضایی اجرا شده است.

مجموعه تلویزیونی پرمخاطب " بچه‌های دیروز" هرشب ۳۰ بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود و پخش این برنامه در سال‌های گذشته با استقبال بی نظیر مخاطب همراه بوده و هست.

*****

مدیر طراحی دیزنی‌لند به تلویزیون می‌آید

هشتمین قسمت فصل جدید «چرخ» ساعت ۱۹ امروز با موضوع طراحی پارک‌های موضوعی از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. در این برنامه محمدحسین‌جهان‌پناه به‌عنوان مجری-کارشناس میز فناوریِ «چرخ» با احمد جعفری‌نژاد، معمار و مدیر ارشد آتلیه طراحی دیزنی‌لند گفتگو خواهد کرد. حضور در تیم طراحی «بخش‌های پرواز‌های بین‌المللی فرودگاه مهرآباد» و «ورزشگاه آزادی» از جمله سوابق جعفری‌نژاد در طراحی و معماری هستند. جعفری‌نژاد در این گفتگو جزییات طراحی پارک‌های موضوعی (تم پارک‌ها) را تشریح می‌کند.

در بخش دیگری از برنامه، مائده گیوه‌چین، کارشناس دیجیتال «چرخ»، مهم‌ترین خبر‌های روز این دنیا را مرور خواهد کرد.

گزارش اختصاصی محمدحسین جهان‌پناه از موزه علم آمستردام بخش دیگری از هشتمین قسمت برنامه‌ی «چرخ» می‌باشد.

مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویداد‌های علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره‌ی زندگی را واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار