برگزاری یادواره دو شهید گمنام در فیض آباد

مسئول برگزاری یادواره گفت: یادواره دو شهید گمنام روز پنج شنبه در منطقه فیض آباد شهرستان راور برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره دو شهید گمنام در فیض آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باقر کاربخش مسئول برگزاری یادواره گفت: این یادواره ۲۷ تیر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال هرچه بیشتر ویژگی اخلاقی شهدا به نسل جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌ی شهدا یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

کاربخش تصریح کرد: باید بر کسانی که روزگاری با پوشیدن لباس خاکی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و برای دفاع از اسلام و کیان نظام اسلامی دست از دنیا شسته و ملکوتی شدند، درود فرستاد.

کاربخش بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در این راستا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سعی در شناساندن راه و اهداف شهیدان دارد.

وی عنوان کرد: امروزه نیز جوانان و نوجوانان بسیجی با برگزاری این یادواره‌ها میخواهند بگویند که کوچه هایمان را به نامشان مزین کرده ایم که هرگاه آدرس منزل مان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است.

کاربخش گفت: مردم با حضور در این یادواره‌ها میخواهند بگویند که فداکاری‌های شهیدان انقلاب و دفاع مقدس در روح و باطن آن‌ها جای دارد و راه شهدا هیچوقت فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار