موسسه خیریه علی اصغر در شهرستان مهریز افتتاح شد

مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور گفت: بزرگترین سرمایه سازمان بهزیستی اعتماد عمومی و مشارکت با خیرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، بهزاد وحیدنیا، مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور ضمن تبریک هفته بهزیستی و میلاد تمام رضا (ع) در حاشیه افتتاح موسسه خیریه علی اصغر در شهرستان مهریز افزود: بزرگترین سرمایه سازمان بهزیستی اعتماد عمومی و مشارکت با خیرین در راستای بهتر زیستین توانمندی، شفاف سازی و ارتقاء سلامت است.

وحیدنیا افزود: بهزیستی به عنوان یک نهاد تخصصی ظرفیت مطلوبی را برای ارتباط مستقیم مردم با تشکیل NGO و گروه‌های اجتماع محور با بعد روانی سلامت جامعه را با محوریت آموزش و شبکه سازی به سمت تعالی سوق دهد.

وی تصریح کرد: این موسسه با پشتیبانی خدمات آموزشی دانش آموزان نشان داد که سنجیده عمل کرده و جای خالی این خدمات را در شهرستان مهریز دیده و این می‌تواند باعث افتخارات زیادی برای این شهرستان شود.

پرداخت ۱۰میلیون تومان کمک مالی بهزیستی استان یزد به موسسه خیریه علی اصغر (ع) نادر هومنیان مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: شهرستان مهریز دارای فعالیت‌های زیادی است که با ورود موسسات خیریه کمک فراوانی به سازمان بهزیستی شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی استان یزد از این مؤسسات حمایت کامل را انجام می دهد و برای این موسسه مبلغ ۱۰میلیون تومان اعتبار پرداخت می‌کند گفت: پروژه‌هایی که در شهرستان مهریز افتتاح می‌شود در شأن استان یزد و کشور که حاصل همگراهی، اتحاد و انسجام است.

وی افزود: شهرستان مهریز از نظر همکاری خیرین در همه عرصه از جمله آموزشی، فرهنگی و ورزشی کار‌های خوبی انجام و همچنان استمرار دارد

زارع زاده با اشاره به داشته‌های زیاد معلولان در همه عرصه‌ها ادامه داد: بهزیستی مهریز باید تلاش کند در راستای رسالت نهاد بهزیستی با استعداد یابی آن‌ها یک عناصر توانمدی در زمینه‌های مختلف وارد عرصه‌های اجتماعی شوند.

انتهای پیام/ص

 

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار