هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛

حساس ترین بازی هفته در ساوه/ نایب قهرمان فصل گذشته به دنبال کسب نخستین پیروزی

هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال به صورت همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر فوتسال کشورمان در فصل جدید از ۱۳ تیر ماه آغاز شده،کارشناسان و پیشکسوتان فوتسال تا پیش از برگزاری این مسابقات اعتقاد داشتند یکی از تیم های مس سونگون و گیتی پسند عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود خواهند کرد. اما بر خلاف صحبت اکثر کارشناسان بیشتر تیم‌ها از همان هفته‌های ابتدایی با قدرت و توانایی بالایی وارد این رقابت‌ها شده اند.

یکی از دلایلی که باعث شده تنور مسابقات امسال لیگ برتر داغ شود، بحث پلی آف برگزار شدن مسابقات است  و اکثر تیم‌ها می‌خواهند در مرحله پایانی پلی آف حضور داشته باشند.

حال هفته سوم قرار است از امروز در شهر‌های مختلف کشور آغاز شود که مسابقات این هفته از جذابیت خاصی برخوردار است و ما شاهد چند بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود. از جمله این دیدار‌ها می‌توان به بازی تیم‌های شهروند ساری با فرش آرا مشهد اشاره کرد.

شهروند ساری - فرش آرا مشهد/ عزم پیروزی شاگردان لک با پا گذاشتن روی فرش مشهد

تیم فوتسال فرش آرا مشهد باید در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف تیم قدرتمند شهروند ساری برود که با سرمربی جدید خود یعنی رضا لک توانست، هفته گذشته تیم مقاومت البرز را شکست دهد.

تیم فوتسال فرش آرا هم اگرچه نتوانسته در ۲ هفته گذشته رقابت‌های لیگ نتایج قابل قبولی را کسب کند، اما این تیم برای کسب پیروزی پا به این میدان می‌گذارد و نمی‌خواهد که خود را از جمع مدعیان قهرمانی در این فصل دور کند.

بدین ترتیب بازی این ۲ تیم در این هفته می‌تواند یک بازی زیبا و امیدواریم به دور از حواشی برگزار شود و باید منتظر ماند و دید که آیا بازیکنان مجید مرتضایی در فرش آرا می‌تواند جلوی تماشاگران خونگرم و فوتسال دوست ساری موفق باشند و یا این شاگردان رضا لک هستند که می‌توانند سه امتیاز کامل این بازی را نصیب خود کنند.

مس سونگون - سن ایچ ساوه/ تجربه مس و یا جوانی سن ایچ کدام یک پیروز می‌شوند؟

در یکی دیگر از بازی‌های مهم و حساس این هفته می‌توان به بازی ۲ تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه نیز اشاره کرد. جایی که تیم مس باید در ساوه به مصاف سن ایچ برود و جلوی تماشاگران این تیم کار بسیار سختی را خواهد داشت و به نوعی می‌توان گفت که یک دوئل جذاب و دیدنی از سوی هر ۲ تیم برگزار خواهد شد.

هم مس و هم سن ایچ در ۲ هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته موفق شده اند حریفان خود را از سد پیش رو بردارند و نشان داده اند که این فصل را با قدرت برای قهرمانی وارد رقابت‌ها شده اند.

تیم مس سونگون امروز باید در ساوه و در سالن فجر این شهر به مصاف تیم سن ایچ رود که با سرمربی جوان خود جواد اصغری مقدم موفق شده که تا به اینجای مسابقات نتایج فوق العاده و عالی را کسب کند.

سن ایچ در بازی اول خود تیم شهروند را در ساری با ۴ گل در هم شکست و در هفته دوم توانست تیم خوب و مدعی این فصل قهرمانی یعنی فرش آرا در مشهد شکست دهد و با ۲ پیروزی متوالی به مصاف تیم مس سونگون قهرمان ۲ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر رود.

همچنین تیم مس سونگون هم که در دو دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانسته است به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دست پیدا کند در ساوه کار سختی را در برابر شاگردان جواد اصغری مقدم خواهد داشت و می‌توان پیش بینی کرد که این بازی هم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر نام بگیرد.

گیتی پسند - آذرخش بندر عباس/ نایب قهرمان فصل گذشته به دنبال پیروزی

در دیگر دیدار حساس این هفته نیز می‌توان به بازی ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و آذرخش بندر عباس اشاره کرد. گیتی پسند نایب قهرمان دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر و همچنین قهرمان سابق این دوره از رقابت‌ها  باید به مصاف تیم آذرخش بندرعباس برود. بازی این ۲ تیم در سالن پیروزی شهر اصفهان برگزار خواهد شد. گیتی پسند تا قبل از هفته سوم موفق نشده که انتظارات را برآورده کند و تا به این جای کار هنوز بردی را کسب نکرده است.

گیتی پسند با این که از بازیکنان ملی پوش زیادی مانند: محمد کشاورز، محمد رضا سنگ سفیدی، حمید احمدی و همچنین از سرمربی نامداری، چون حمید بیغم در ترکیب تیم خود برخوردار است، اما در ۲ هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برترگذشته نتایج ضعیف و غیر قابل قبولی را کسب کرده است.

گیتی پسند در اولین بازی خود در برابر تیم هایپر شهر شاهین شهر، تیمی که امسال برای اولین بار موفق شده که به مسابقات لیگ برتر صعود کند، به تساوی دست پیدا کرد و در بازی دوم خود در اهواز به مصاف تیم ملی حفاری این شهر رفت و در آن جا هم نتوانست توفیقی را کسب کند و با سه گل از تیم ملی حفاری اهواز شکست خورد.

از آن سو تیم آذرخش بندر عباس  در بازی اول خود در شیراز در برابر تیم ارژن این شهر توانست پیروز شود و همچنین در بازی دوم خود در برابر تیم شاهین کرمانشاه که آن هم امسال برای اولین بار در لیگ برتر حضور دارد، موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به نوعی می‌توان گفت که شگفتی این دوره از مسابقات نام گرفته است.

به غیر از تیم آذرخش بندر عباس می‌توان از تیم‌هایی همچون سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز نام برد که آن‌ها هم در این فصل از تیم‌های خوب شگفتی ساز این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده اند.

برنامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است: سه شنبه ۲۵ / ۴ / ۹۸ ساعت ۱۸

شهروند ساری - فرش آرا مشهد
ارژن شیراز - مقاومت البرز
سن ایچ ساوه - مس سونگون
شاهین کرمانشاه - سوهان محمد سیما قم
ستارگان ورامین - هایپر شهر شاهین شهر
گیتی پسند اصفهان - آذرخش بندر عباس
اهورا بهبهان - ملی حفاری اهواز


بیشتر بخوانید:

زور نایب قهرمان فصل قبل به حفاری نرسید/ پیروزی مس سونگون مقابل ستارگان ورامین

ITC بازیکنان ملی حفاری و گیتی پسند صادر شد

مسی‌ها به ستاره‌های ورامین رسیدند/ بازی سخت گیتی پسند در گرمای اهواز


انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار