پیشرفت ۸۸ درصدی تالار مرکزی کرمان

استاندار کرمان امروز به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند احداث تالار مرکزی شهر کرمان بازدید کرد.

پیشرفت ۸۸ درصدی تالار مرکزی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی؛ استاندار کرمان امروز به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند احداث تالار مرکزی شهر کرمان بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ کلنگ احداث این تالار در سال ۸۸ به زمین زده شد که مشکلات منابع مالی و پیمانکار علت‌های تاخیر ساخت این مجتمع فرهنگی هنری اعلام شده و اکنون با گذشت ۱۰ سال دارای ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

همچنین تالار بزرگ کرمان با زیربنای ۱۴ هزار و ۳۳۵ متر مربع و در زمینی به مساحت حدود ۲۷ هزار متر مربع که ساخت آن منطبق با فضای سنتی شهر کرمان است، ساخته شده و پیش از این قرار بود تا پایان کار دولت دهم به بهره برداری برسد! که همچنان روند ساخت این پروژه ادامه دارد و اذعان می‌شود در صورت تامین اعتبار در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

برای احداث تالار مرکزی شهر کرمان تاکنون حدود ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده و به حدود ۴۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار برای اتمام آن نیاز است.

گفتنی است؛ این تالار در سه طبقه زیرزمین، همکف و طبقه اول احداث می‌شود که در طبقه زیرزمین دکور، گریم و ... در طبقه همکف سه سالن همایش، نمایش و موسیقی و در طبقه اول کتابخانه و فضای اداری تعبیه خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار