نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ نوع مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها نداریم/ با یاغی بین‌المللی نمی‌توان مذاکره کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، چون قابل اعتماد نبوده و به توافق نامه‌های بین المللی پایبند نیست.

آمریکا یک یاغی بین المللی است/ با یک یاغی بین المللی نمی‌توان مذاکره کردسید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی براینکه پس از سفر ظریف به نیویورک احتمال مذاکره ایران با آمریکا وجود دارد، گفت: پیام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با آمریکا و همپیمانان غربی‌اش کاملا صریح و شفاف است و ما هیچ نوع مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها نداریم.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا، ادامه داد: آمریکایی‌ها یک بار در قالب برجام با مذاکره کردند، اما به تعهدات خود عمل نکرده و خلاف موازین بین المللی از برجام خارج شدند، بنابراین امکان هیچ مذاکره دیگری وجود ندارد.

نقوی حسینی تاکید کرد: همه طرف‌های برجام باید به برجام بازگشته و به تعهدات خود عمل کنند، همانطور که پیش از این هم جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، چون قابل اعتماد نیست، به توافق نامه‌های بین المللی پایبند نبوده، موازین بین المللی را رعایت نمی‌کند و یاغی بین المللی است و بایک یاغی بین المللی نمی‌توان مذاکره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، مذاکره ، برجام ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار