ایجاد دو مرکز نیکوکاری جدید در شهرستان سرپل ذهاب

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب در دیدار با بخشدار قلعه شاهین از توابع این شهرستان، گفت : در این دیدار با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد دو مرکز نیکوکاری جدید در شهرستان سرپل ذهاب ایجاد شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حیدر بهرامی، رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب در دیدار با بخشدار قلعه شاهین از توابع این شهرستان، گفت : در این دیدار با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد دو مرکز نیکوکاری جدید در شهرستان سرپل ذهاب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه این مراکز نیکوکاری به زودی با مرکزیت مساجد برگزار خواهد شد، گفت : هدف از تشکیل مراکز نیکوکاری، شناسایی نیازمندان و خیران محلات در کوتاهترین فاصله زمانی و برطرف کردن نیاز محرومان آن محله با کمک خیران است.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار بر تعاملات بیشتر کمیته امداد و بخشداری به منظور بهبود فعالیت شورای زکات، جذب حداکثری کمک‌های مردمی، ایجاد مراکز نیکوکاری جدید، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان و اجرای طرح‌های راهبران شغلی تاکید شد.

به گفته حیدر بهرامی، شهرستان سرپل ذهاب از دو بخش مرکزی و قلعه شاهین تشکیل شده که هم اکنون بیش از ۴۶ هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر ساکن در این دو بخش تحت حمایت کمیته امداد هستند .

 

 

انتهای پیام/د

دو مرکز نیکوکاری جدید ایجاد می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.