مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: به فدراسیون فوتبال اطلاع دادیم اگر باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار ما قرار ندادند، بازیکنانشان را به تیم ملی دعوت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی فوتبال امید پس از دیدار با تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران  عنوان کرد:  از حسین فرکی، مهدی تاج بابت برگزاری جلساتی با مربیان تیم‌های پایه و برگزاری این بازی با تیم ملی بزرگسالان تشکر می‌کنم.  

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان ما نسبت به نیمه اول بهتر بازی کردند، با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هم به تازگی به تیم دعوت شده بودند، اما انکیزه بالایی داشتند. بازی خوبی بود و از عملکرد شاگردانم رضایت خاطر دارم.  بازیکنان تیم امید در باشگاه‌های خود دوران بدنسازی را سپری می‌کنند و تنها چهار روز است که در اختیار ما قرار دارند.

او  در ادامه افزود: قطعا برای نتیجه گرفتن نیاز است تا بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم، اما از آنجایی که مطلع هستم بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال  امید کرواسی لغو شده است.

مجیدی در مورد صعود به المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد: با تمام وجود برای این چالش آماده هستم و اگر مطمئن نبودم این تیم صعود نمی‌کند، هدایتش را قبول نمی‌کردم.

مجیدی در مورد همکاری باشگاه‌های لیگ برتری با تیم ملی امید مبنی بر در اختیار گذاشتن بازیکنانشان عنوان کرد: طی جلساتی که با تاج و ساکت برگزار کردیم در مورد غیبت بعضی ازبازیکنان در اردو‌های تیم ملی امید، به فدراسیون فوتبال اطلاع دادیم. اگر باشگاه‌ها بازیکنان را در فیفا دی‌ها و برای رقابت‌های المپیک در اختیار ما قرار ندادند، آن‌ها را به تیم ملی دعوت نمی‌کنیم.

مجیدی در مورد انتخاب دستیاران جدیدش عنوان کرد: یکی از دستیارانم اسپانیایی است که به زودی به تیم ملی اضافه می‌شود و دیگری که ایرانی عنوان شده تصمیمی در مورد انتخاب و معرفی او نگرفته ایم.

وی ادامه داد: تیم ما مشکلی که الان با آن دست و پنجه نرم می‌کند این است که حدود ۶۰ درصد بازیکنان  در تیم‌های باشگاهی خود بازی‌های مداومی در لیگ برتر انجام نمی‌دهند و این کار بیشتری از ما می‌طلبد. در کل این دیدار دوستانه تجربه و بازی خوبی بود.  

سرمربی تیم ملی امید در مورد حضور تماشاگران در استادیوم بیان کرد: من تمایل داشتم که تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما درمورد جزئیات حضور پیدا نکردنشان اطلاعی ندارم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید یک - تیم ملی بزرگسالان یک/ شاگردان ویلموتس و مجیدی به تساوی رضایت دادند


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی امید ایران پس از دیدار با تیم ملی بزرگسالان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار