برخورد قاطع با برداشت‌کنندگان غیرمجاز آب در شبکه‌های آبیاری مارون

رئیس اداره حریم بانی شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و آبیاری مارون از برخورد قاطع با برداشت‌کنندگان غیرمجاز آب در شبکه‌های آبیاری مارون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم پور اسماعیل رئیس اداره حریم بانی شرکت بهرهبرداری از سد، نیروگاه و آبیاری مارون گفت: برخورد قضایی با برداشت کنندگان غیرمجاز آب در شبکه‌های آبیاری مارون را با جدیت دنبال و با برداشته‌های غیرمجاز توسط افراد سودجو برخورد می کنیم.

وی افزود: اداره حقوقی برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز و تامین آب کشاورزان طرف قرارداد، با طرح شکایت کیفری برداشت غیرمجاز آب در دادسرای عمومی و انقلاب حوزه قضایی شهرستان بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری توانسته ۱۲ پرونده مربوط به تجاوز به حریم زهکش و کانال و برداشت خاک، در حوزه‌های قضایی شهرستان‌های مذکور اقامه دعوی کند.

پور اسماعیل بیان داشت: با پیگیری اداره حریم بانی این شرکت هر ۱۲ پرونده تخلف، به نتیجه رسیده و متخلفان محکوم به پرداخت جریمه و پرداخت آب بها شدهاند و ۸ مورد برداشت آب غیرمجاز و نصب پمپ، ۴ مورد شکستن قفل و فرمان و تخریب تاسیسات و ۸ مورد کشت غیرمجاز و خارج از محدوده با حضور عوامل نیروی انتظامی در محل تخلف صورت جلسه و با تعهدات قانونی رفع تخلف شدند.

رئیس اداره حریم بانی شرکت بهرهبرداری از سد مارون تصریح کرد: در ۳ ماهه اول سال ۹۸ به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف در سطح شبکه‌های آبیاری مارون اقدام به ۲۷۴ مورد گشتزنی منظم و نامنظم شده و نسبت به آمار مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

جلوگیری از برداشت غیرمجاز آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.