قیمت واقعی OnePlus 7 Pro مشخص شد

اطلاعات تازه منتشر شده از شرکت وان‌پلاس قیمت واقعی جدیدترین گوشی این شرکت، OnePlus 7 Pro را مشخص کردند.

قیمت واقعی OnePlus 7 Pro مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس، OnePlus 7 Pro دارای مشخصات به روز و باکیفیتی مانند نمایشگر AMOLED خمیده با اندازه ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ است. این اولین گوشی شرکت وان‌پلاس است کهبا نمایشگر کیفیت +QHD و نرخ تصویر ۹۰ هرتز ساخته شده است. این نرخ تصویر ۵۰ درصد سریع‌تر از گوشی‌های دیگر این شرکت است و باعث استفاده بهینه از انرژی باتری تلفن همراه هوشمند و بهبود تصاویر در هنگام اجاری بازی‌ها می‌شود. در پشت این دستگاه، یک دوربین سه‌گانه و جلوی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بیرون‌جهنده قرار دارد. OnePlus 7 Pro درای دو مدل است که یکی از آن‌ها دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و دیگری، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را روشن نگه می‌دارد و فراموش نکنیم که این گوشی جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام، Snapdraon 855 را دارد.

با قیمت OnePlus 7 Pro که تنها بین ۶۶۹ و ۷۴۹ دلار قیمت دارد، حتما تصور می‌کنید که میزان کمی سود به دست می‌آورد، اما باید گفت که این سود از آنچه تصور می‌کنید، بیشتر است. در آخرین اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo دیده شده، اطلاعات مربوط به هزینه شرکت برای تولید مدل ۶ گیگابایتی OnePlus 7 Pro به دست آمده است. اگر این لیست اطلاعات درست داده باشد، پنل نمایشگر AMOLED که از شرکت سامسونگ تهیه شده، گران‌ترین قطعه‌ای است که وان‌پلاس به آن پول داده است. شرکت وان‌پلاس برای هر نمایشگر AMOLED بیش از ۸۰ دلار خرج کرده است. دوربین پشتی این گوشی که دارای سه لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۶ مگاپیکسل واید است، برای هر دستگاه حدود ۲۷.۲۹ دلار هزینه برداشته است. حافظه رم ۶ گیگابایتی مدل LPDDR4X قیمت ۲۶ دلاری دارد و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هم ۲۰ دلار هزینه در بر داشته است. تراشه اسنپدراگون هم بعد از صفحه نمایش، گرانترین قطعه OnePlus 7 Pro است که ۷۰ دلار برای وان‌پلاس هزینه داشته است.


بیشتر بخوانید: محققان در حال تلاش برای یافت علت آتش گرفتن گوشی OnePlus One +تصاویر


قیمت قطعات مورد نیاز تولید OnePlus 7 Pro که با رم ۶ گیگابایتی ساخته شده، روی هم رفته ۳۲۴.۲۱ دلار برای کارخانه هزینه خواهد داشت. البته، این قیمت مستثنای هزینه‌های R&D، دستمزد جمع کردن قطعات، بسته‌بندی، ارسال و بازاریابی آن است که همه این هزینه‌ها در بازار امروزی کاملا ضروری است. با این وجود، مدل معمولی این گوشی که ۶۶۹ دلار قیمت دارد، می‌تواند سود خوبی به شرکت وان‌پلاس برساند.

انتهای پیام/

فاش شدن قیمت قطعات OnePlus 7 Pro

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار