درگیری در جویبار با ۶ زخمی

درگیری موافقان و مخالفان ساخت سالن ورزشی حسن یزدانی در لپو صخرای جویبار ۶ زخمی برجای گذاشت.

اسد فرماندار جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بعد از المپیک ۲۰۱۶ قطعه زمینی از منابع ملی و طبیعی و در مسیری قانونی برای ساخت سالن ورزشی در اختیار حسن یزدانی قرار گرفت که تعدادی از دامداران و کشاورزان منطقه نسبت به این واگذاری معترض بودند.

وی با بیان اینکه مطالعات ساخت این ورزشگاه در ضلع جنوبی روستای لپوصحرا از همان زمان واگذاری آغاز شد، افزود: تعدادی از معارضین در چند نوبت مانع انجام کار شدند، اما چند جلسه با طرفین دعوا برگزار و بر لزوم تمکین به قانون تاکید شد.

فرماندار جویبار ادامه داد: امروز نیز افرادی برای انجام عملیات ساخت و ساز ورزشگاه در محل اجرای طرح آمدند که با مخالفت تعدادی از کشاورزان و دامداران منطقه مواجه شدند.

وی با بیان اینکه این مخالفت سبب درگیری دو طرف شد، افزود: نیروی انتظامی بلافاصله در منطقه حاضر و مسببان درگیری را دستگیر کرد.

اسد افزود: این قطعه زمین درچارچوب قانون و برای توسعه ورزش جویبار واگذار شد و اگر افرادی مخالف این واگذاری هستند باید از مراجع قانونی اقدام کنند.

فرماندار جویبار ادامه داد: دامداران معتقد هستند که این قطعه زمین چراگاه دام‌های آنان است و قابل واگذاری نیست، اما بر اساس مستندات قانونی که ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ارایه دادند این زمین قابلیت واگذاری داشت.

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:حادثه درگیری امروز در لپوصحرای جویبار ۶ زخمی داشت که هر ۶ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: ۵ نفراز این مصدومان مرد و یک نفر زن بودند.

انتهای پیام/ف

درگیری موافقان و مخالفان ساخت سالن ورزشی حسن یزدانی در لپو صخرای جویبار با ۶ زخمی

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.