سخنگوی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛

کرایه تاکسی سرویس مدارس ۱۸ درصد افزایش یافت

اسلامی گفت: شورای اسلامی شهر قم افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال ۹۸ - ۹۹ تصویب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ اسلامی سخنگوی شورای شهر قم در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، از افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال ۹۸ - ۹۹ خبر داد.

وی با اشار به اینکه  این نرخ ویژه خودرو‌های پژو، سمند و تیبا است افزود: با افزایش کرایه، تاکسی سرویس‌هایی که پنج شنبه‌ها تعطیل باشند نرخ آن‌ها ۹۸ هزار و پانصد تومان و در صورتکه پنج شنبه دانش آموزان را جابجا کنند ۱۱۵ هزار و پانصد تومان تعیین شده است.

اسلامی از اولیای دانش آموزان خواست تنها از سرویس‌های زیر نظر تاکسیرانی استفاده کنند چرا که آن‌ها باید حداکثر ۴ دانش آموز را جابجا کنند.

افزایش ۱۸ درصدی کرایه تاکسی سرویس مدارسوی تصریح کرد سرویس‌هایی که بیش از این تعداد دانش‌آموز سوار می‌کنند، زیر نظر تاکسیرانی نیستند.

سخنگوی شورای شهر قم دیگر مصوبه امروز این شورا را از اخذ بهای خدمات از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های دارای سند آزاد ذکر کرد و گفت: بر اساس این مصوبه از اتوبوس‌ها یکصد هزار تومان و مینی بوس‌ها ۵۰ تومان دریافت می‌شود تا پارکینگی برای این خودرو‌ها احداث و از توقف آن‌ها در داخل شهر جلوگیری شود.

اتوبوس و مینی بوس سند آزاد به خود را گفته می‌شود که پس از یک دوره فعالیت از ناوگان سازمان اتوبوسرانی خارج و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم واگذاری حق انتفاع ۶۱۶ متر مربع زمین به اداره کل انتقال خون را از دیگر مصوبات امروز شورا به عنوان کرد و گفت: این زمین از طرف شهرداری بصورت رایگان و در بلوار پیامبر اعظم به اداره کل انتقال خون واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ الف

افزایش ۱۸ درصدی کرایه تاکسی سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.