بازگشت ۶۵۰ هکتار از اراضی ملی به اداره منابع طبیعی در زرند

رئیس دادگستری زرند گفت: با قاطعیت شورای حفظ حقوق بیت المال ۶۵۰ هکتار از اراضی ملی به اداره منابع طبیعی بازگشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود محمدی ،رئیس دادگستری زرند گفت: با قاطعیت شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند ۶۵۰ هکتار از اراضی ملی به اداره منابع طبیعی بازگشته است.

وی افزود: طی یک سال گذشته  ۵۱ هکتار از اراضی ملی در شهرستان زرند رفع تصرف شده است.

وی عنوان کرد: همچنین طی یک سال گذشته  ۵ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه‌ها رفع تصرف و ۲۷ حلقه چاه غیر مجاز پر و مسلوب المنفعه و ۲ دستگاه حفاری غیرمجازتوقیف شده است.

حجت الاسلام  محمدی گفت: از نظر مقابله با زمین خواری بنظر می‌رسد با توجه به حساسیت این حوزه به این موضوع راه انجام این جرم در شهرستان زرند مسدود شده است، همچنین برخی پرونده‌های اراضی ملی که طی سالیان متمادی با وجود صدور حکم به جهات مختلف اجرا نگردیده بود، اجرا شده است.

وی از تشکیل کارگروه‌های ویژه برای تحدید حدود اراضی ملی، حریم و محدوده شهر‌ها و روستا‌ها در سطح شهرستان، تشکیل کارگروه ویژه تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و زمین‌های بایر و تحدید حدود معادن سطح شهرستان و جلوگیری از تصرفات و تخریب بی رویه اراضی ملی و تشکیل کارگروه ویژه تعیین تکلیف منازل ساخته شده توسط دولت در روستا‌ها، که بدون صاحب رها شده اند، در زرند خبر داد.
انتهای پیام/ی

خانه های بدون صاحب تعیین تکلیف می شوند

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار