۲۰ بازیکن برتر بازی NBA 2K20

شرکت 2K Sprots به تازگی بازیکنان برتر عنوان NBA 2K20 را معرفی کرد.

۲۰ بازیکن برتر بازی NBA 2K20به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز چند روز پیش جزییاتی از عنوان  Madden NFL 20 که در سبک شبیه‌سازی ورزش فوتبال آمریکایی است منتشر کرده بود. بر اساس این جزییات نام چند بازیکن این رشته ورزشی که در این بازی دارای امتیاز ۹۹ بودند و برترین بازیکنان این عنوان به شمار می‌رفتند اعلام شد. انتظار می‌رفت پس از اعلام شرکت EA، بقیه شرکت‌ها نیز به فکر معرفی بازیکنان رتر خود بیفتند تا حداقل نام عناوین آن‌ها در فضای مجازی پخش شود.

 تاکنون شبیه‌سازهای ورزشی بیشتر رشته‌ها توسط شرکت‌ها مختلف ساخته شده است، یکی از این رشته‌ها که شبیه‌ساز آن نیز مانند خود رشته ورزشی دارای طرفداران زیادی بوده، ورزش بسکتبال است. معروف‌ترین و پرطرفدارترین عنوان رایانه‌ای شبیه‌سازی رشته بسکتبال، متعلق به شرکت 2K Sprots است. این شرکت در سال ۱۹۹۹ اولین نسخه از بازی NBA 2K را روانه بازار کرد که به خوبی توانست در میان گیمرها جا بیفتد و پس از گذشت مدتی بسیار کوتاه فروش بالایی داشته باشد.

۲۰ بازیکن برتر بازی NBA 2K20

این شرکت نسخه جدید این بازی که NBA 2K20 نام دارد را معرفی کرده و به تازگی جزییاتی از این بایز که مربوط به بازیکنان برتر آن است را منتشر کرده است. در میان بازیکنان برتر اعلام شده توسط شرکت سازنده، LeBron James با امتیاز ۹۷ دارای بالاترین امتیاز در این بازی است البته Kawahi Leonard هم پس دارای همین امتیاز است اما در رتبه دوم بازیکنان برتر قرار گرفته است.

پس از دو بازیکن برتر، Giannis Antetokounmpo در جایگاه سوم قرار گرفته است که شرکت سازنده امتیاز ۹۶ را به او اختصاص داده است. پس از این سه بازیکن، Kevin Durant و James Harden به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته اند. در پنج بازیکن برتر این بازی هیچ چیز شگفت‌انگیزی وجود ندارد چرا که این بازیکنان در نسخه قبلی هم حدود هم امتیازات را داشتند و جایگاه آن‌ها نیز همین طور بوده است.

۲۰ بازیکن برتر بازی NBA 2K20


بیشتر بخوانید: جزییات جدید بازی Gods and Monsters منتشر شد


در ادامه رتبه‌بندی ۲۰ بازیکن برتر عنوان NBA 2K20 را مشاهده کنید:

  1. LeBron James -- 97
  2. Kawahi Leonard -- 97
  3. Giannis Antetokounmpo -- 96
  4. Kevin Durant -- 96
  5. James Harden -- 96
  6. Steph Curry -- 95
  7. Anthony Davis -- 94
  8. Paul George -- 93
  9. Damian Lillard --- 92
  10. Joel Embid -- 91
  11. Kyrie Irving -- 91
  12. Nikola Jokic -- 90
  13. Russell Westbrook -- 90
  14. Klay Thompson -- 89
  15. Karl-Anthony Towns -- 89
  16. Jimmy Butler -- 88
  17. Kemba Walker -- 88
  18. Donovan Mitchell -- 88
  19. Rudy Gobert -- 88
  20. Blake Griffin -- 88

این عنوان قرار است در سپتامبر سال جاری که حدود یک ماه دیگر است، برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

انتهای پیام/

بازیکنان برتر بازی NBA 2K20 اعلام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار