امام جمعه ساوه گفت:

استقرار میز خدمت توسط مدیران باعث معرفی کارآمدی نظام اسلامی

امام جمعه شهرستان ساوه گفت: استقرار میز خدمت توسط مدیران باعث معرفی کارآمدی نظام اسلامی می‌شود.

استقرار میز خدمت توسط مدیران باعث معرفی کارآمدی نظام اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ساوه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از اقدام فرماندار ساوه برای استقرار میز خدمت قدردانی کرد و گفت: این کار باعث معرفی کارآمدی نظام اسلامی توسط مدیران می‌شود.

حجت الاسلام حسینی ایجاد بستر و برنامه‌های تفریحات سالم به شیوه منضبط و منطبق بر شرع و قانون را ضروری ارزیابی کرد و افزود: تفریحات سالم، جشن‌ها و مراسم‌های شاد باید با پرهیز از یک جانبه نگری باشد و طبق آموزه‌های اسلامی شادی باید در جامعه جریان داشته باشد.

وی با گرامیداشت چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در کشور از مدیران این شهرستان خواست که برای تبیین کارآمدی نظام و دستاورد‌ها از تریبون نماز جمعه استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه در اختیار همه مدیران و افراد فارغ از جریانات جناحی و حزبی است بیان کرد: نماز جمعه به عنوان یکی از برکات انقلاب می‌تواند دارای کارکرد‌های فرهنگی، برپایی میزخدمت و افزایش بصیرت سیاسی جامعه باشد.

وی ادامه داد: نماز جمعه تریبون نظام اسلامی محسوب می‌شود و لازم است که آحاد مردم در برپایی برنامه‌های سالروز اقامه نماز جمعه مشارکت داشته باشند.

باید عملکرد نظام در قالب فعالیت ادارات و نهاد‌ها گزارش شود

فرماندار ساوه هم در این جلسه گفت: باید عملکرد نظام در قالب فعالیت ادارات و نهاد‌ها توسط مدیران گزارش شود.

میرزایی افزود: هنر مقوله ظریفی است و باید با هنرمندی خاصی با هنرمندان رفتار کرد و به دنبال اعتلای هنر بود و انتقال صحیح پیام هنر و تبیین درست تولید محتوا منطبق بر ضوابط قانونی و شرعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

میرزایی بیان کرد: ضابطه مندی شادی و تفریحات سالم باید در قالب اعمال سیاست‌های نظام و با استفاده از توان هنرمندان بومی صورت گیرد.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه اعضاء بر مواردی، چون اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته نماز، تعیین ضابطه و چارچوب برای برنامه‌های شاد و تفریحات سالم و ایجاد ساز و کار برای نرخ گذاری مطلوب بلیت کنسرت‌های موسیقی توافق کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.