ناظم الشریعه: ویلموتس قول داده بازی های تیم ملی را از نزدیک تماشا کند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: طبق صحبت‌هایی که با ویلموتس داشتیم او قول داد بازی‌های تیم ملی فوتسال از از نزدیک نظاره گر باشد.

ناظم الشریعه: ویلموتس قول داده بازی های تیم ملی را از نزدیک تماشا کندمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت لیگ برتر در دو هفته ای که گذشت گفت: فعلاً هفته های اول لیگ را پشت سر گذاشته ایم و هنوز برخی از تیم ها در رقابت ها جا نیفتاده اند، اما به نظر من رفته رفته لیگ بهتر و جذاب تر خواهد شد.

وی افزود: اما همین نتایج دو هفته اول لیگ برتر نوید این را می دهد که ان شاالله امسال یک لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود و رقابت های تیم ها با یکدیگر خیلی نزدیک است و نمی توان نتایج را از قبل پیش بینی کرد.

ناظم الشریعه ادامه داد: همان طور که گفتم فعلاً هفته های اول را می گذرانیم و باید دید که در هفته های بعد تیم ها چه نتایجی را کسب خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی امروز دو تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه که قرار است از نزدیک این بازی را تماشا کند بیان داشت: هر دو تیم مس و سن ایچ از تیم های خوب این فصل از رقابت های لیگ برتر هستند. مس در دیدار اول خود یک بازی سخت را پشت سر گذاشت و به دنبال آن در بازی دوم خود بهتر شد. همچنین تیم سن ایچ هم از تیم های خوب این فصل است. حضور من در بازی امروز هم به خاطر حساسیت این بازی و هم به خاطر خداحافظی جواد اصغری مقدم است.

وی درباره تقدیر از جواد اصغری مقدم در این بازی را  افرود: جواد اصغری مقدم در این چند سال که در تیم ملی بازی می کرد خیلی برای فوتسال زحمت کشید و وظیفه خود می دانستم که در این بازی حضور پیدا کنم و از زحمات اصغری مقدم کمال تشکر را انجام دهم.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضور مارک ویلموتس در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال گفت: حضور ویلموتس نشانه خوبی در فوتسال ما دارد. او خودش پیش از این یک بازیکن فوتسال بوده است و خیلی خوب با این رشته آشنا است. ویلموتس آدم بسیار خوبی است و ما با یکدیگر صحبت هایی را انجام داده ایم و به نکات مثبتی دست پیدا کردیم.

وی افزود: ویلومتس با صحبت هایی که با من انجام داد قول داد که بازی های تیم ملی را از نزدیک تماشا کند. زیرا او در فوتیال فردی با تجربه است و همین امر می تواند خیلی به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا گفت: ۳۱ شهریور ماه به قزاقستان سفر می‌کنیم تا در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان شرکت کنیم که در آن تیم‌های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان حضور خواهند داشت.

وی افزود: بعد از آن ۲۲ مهر ماه نیز در مقدماتی جام ملت‌ها باید شرکت کنیم که در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

ناظم الشریعه همچنین درباره بازی تدارکاتی با تیم‌های آرزانتین و پرتغال بیان داشت: ۲۰ فروردین ماه با تیم آرژانتین یک بازی تدارکاتی را انجام می‌دهیم، اما بازی با تیم پرتغال قرار شد که بعد از رقابت‌های جام جهانی برگزار شود.

بازی‌های جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ناظم الشریعه: بازگشت شمسایی در گرو موافقت فدراسیون است

مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال ایران جدی نیست

جاوید: اتحاد بزرگ بین بازیکنان تیم فوتسال مس وجود دارد


انتهای پیام/

اظهارات ناظم الشریعه درباره وضعیت فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.