لزوم تسریع در تکمیل و ثبت پرونده‌های کشاورزان آسیب دیده از سیل در حمیدیه

سرپرست فرمانداری حمیدیه بر تسریع در تکمیل و ثبت پرونده‌های کشاورزان آسیب دیده از سیل توسط مسئولان مربوطه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه شورای کشاورزی شهرستان که با حضور سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، بر نظارت بر توزیع عادلانه نهاده‌های کشاورزی و همچنین ثبت پرونده‌های کشاورزان آسیب دیده از سیل تاکید کرد.

وی در این جلسه به اقتصاد شهرستان حمیدیه که متکی بر فعالیت‌های بخش کشاورزی است و کشاورزی تنها منبع درآمد مردم این شهرستان است، اشاره کرد و خواستار توجه بیش از پیش و همچنین برگزاری مرتب کلاس‌های ترویج کشت‌ها در این شهرستان شد.

هاشمی در ادامه، در راستای بهره مندی روستا‌های پایین دست شبکه و کانال‌ها از آب جهت کشت تابستانه، بر مدیریت و نظارت به صورت شبانه روزی در جهت توزیع عادلانه آب تا پایان کشت تابستانه، توسط شرکت کرخه و شاوور تاکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به خسارت‌های وارده ناشی از سیل اخیر، خواستار لایروبی زهکش هاو مهیاء و فراهم نمودن زمینه‌های لازم به منظور کشت تابستانه شد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه بیان داشت: مسئولان مربوطه نسبت به تسریع در تکمیل و ثبت پرونده‌های کشاورزان آسیب دیده از سیل جهت پرداخت تسهیلات، اقدام لازم به عمل آورند.

رئیس شورای کشاورزی حمیدیه در پایان، بر نظارت بر توزیع عادلانه نهاده‌های کشاورزی در سطح شهرستان و همچنین پیگیری سوخت مورد نیاز تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

پیگیری مشکلات سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.