حضور تولیت آستان قدس رضوی در روستای محروم گوجگی +فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در روستای محروم گوجگی حاضر شد و دیدار صمیمانه‌ای با مردم این روستا داشت.

حضور تولیت آستان قدس رضوی در روستای محروم گوجگی +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام ولادت علی ابن موسی الرضا حجت‌الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی از روستای محروم گوجگی واقع در خراسان رضوی بازدید کرد و هزار پرس غذای گرم میان تمامی اهالی روستا و بسته‌های ارزاق غذایی در بین نیازمندان روستا توسط خدام بارگاه منور رضوی توزیع شد.

حجت الاسلام مروی در سفر خود به روستای محروم گوجگی علاوه بر ادای احترام به مزار شهدا روستا، سرکشی از خانواده شهدا، عیادت از بیماران بی‌‌بضاعت و صعب العلاج  در  جمع مردم روستا حضور پیدا کردند و با آنان دیدار صمیمانه داشتند.

تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید دستوراتی درباره درمان بیماران بی‌بضاعت، تعمیر منازل تخریبی، رسیدگی به محرومین و بررسی شرایط لازم برای اشتغالزایی در روستا صادر کرد.

انتشار تصاویر و ویدئوی حضور حجت الاسلام و المسلمین مروی در میان مردم محروم این روستا با استقبال فعالان فضای مجازی نیز همراه شد. در ادامه ویدئویی از حضور تولیت آستان قدس رضوی در روستای محروم گوجگی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار