مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد;

اما و اگر‌های چهار بانده شدن محور ایلام به مهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات چهار بانده کردن محور ایلام به مهران تا اربعین ۹۸ بطور کامل به بهره‌برداری نخواهد رسید.

اما و اگر‌های چهار بانده شدن محور ایلام به مهرانکاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،   با اشاره به پیشرفت فیزیکی راه ارتباطی ایلام به مهران اعلام کرد: در حال حاضر این راه ۱۰۴ کیلومتری در سه فاز در حال چهار بانده شدن است و پیش‌بینی می‌شود قسمت عمده آن تا اربعین ۹۸ به بهره برداری برسد.

وی علت اصلی کند شدن عملیات راهسازی در این محور را نبود اعتبارات دانست و افزود: بیش از ۹۰ میلیارد تومان به پیمانکاران این مسیر بدهکاریم و تنها ۳۰ میلیارد آن در ماه‌های اخیر پرداخت شده است.

کاظمی به بسته شدن این محور در روز‌های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای خاکریزی و خاکبرداری مسیر و عملیات ترانشه برداری در برخی از روز‌ها شاهد بسته شدن راه ارتباطی هستیم که رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین تردد کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار کرد: تا اربعین ۹۸ قسمت عمده عملیات چهار بانده شدن مسیر ایلام به مهران انجام خواهد شد و تنها احداث دو تونل این مسیر باقی خواهد ماند که در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال ۹۹ می‌توانیم شاهد بهره‌برداری این مسیر به طور کامل باشیم.

گفتنی است عملیات چهار بانده کردن محور ایلام به مهران به طول ۱۰۴ کیلومتر از سال ۹۴ آغاز شده و مسئولان وقت وعده دادند تا اربعین ۹۵ به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/با

چهار بانده شدن محور ایلام به مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.