آل کثیر: برخی‌ها مخالف حضور من در پیکان بودند/ به کسب عنوان آقای گلی فکر می‌کنم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: برخی‌ها در تیم پیکان مخالف حضور من در این تیم برای لیگ نوزدهم بودند.

عیسی آل کثیر بازیکن تیم صنعت  نفت آبادان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: من چند وقتی بود که در استان خودم پا به توپ نشده بودم و  علاقه‌مند بودم تا به خوزستان برگردم. از نیم فصل لیگ هجدهم قرار بود تا کار‌های انتقالم به صنعت نفت صورت بگیرد و حالا برای فصل نوزدهم توانستم به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بیایم.

وی افزود:در این چند سال که فوتبال بازی می‌کردم دوست داشتم به تیمی بروم که تماشاگر داشته باشد و حالا این اتفاق برای من افتاد و در خدمت صنعت نفت هستم.

برخی‌ها مخالف حضور من در پیکان بودند

آل کثیر در مورد تمدید نکردن قراردادش با پیکان تهران عنوان کرد: فرکی تمایل داشت تا من در تیم پیکان به فوتبالم ادامه دهم. حتی از طرف باشگاه هم با من تماس گرفته شد تا در پیکان ماندنی شودم، اما دوست داشتم فرصتی ایجاد شود تا بگویم افرادی در تیم پیکان حضور داشتند که مخالف حضور من در این تیم بودند. شخصا تمایل داشتم تا با فرکی در پیکان ادامه دهم. فرکی انسان فوق العاده‌ای است، اما برخی مانع حضور من در پیکان شدند. همین هم باعث شد تا از این تیم جدا شوم.

به کسب عنوان آقای گلی فکر می‌کنم

او ادامه داد: من صد درصد به کسب عنوان آقای گلی فکر می‌کنم. البته که باید به این موضوع توجه کرد که نتیجه گرفتن تیم برای مهاجمانی مثل من که به گلزنی و موفقیت تیم فکر می‌کنند، در ابتدای امر شرط است.  

مطمئنا با اسکوچیچ می‌توانیم اتفاقات خوبی در صنعت نفت رقم بزنیم

وی اظهار کرد: اسکوچیچ مربی جوان و پر انرژی است و با بازیکنان ارتباط نزدیکی دارد و هیچوقت از دور نظاره گر امور نبوده است و در هر زمینه‌ای حضور خود را پررنگ نشان می‌دهد. مطمئنم امسال در صنعت نفت می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. در صنعت جو بسیار خوبی حاکم است و امیدوارم نتیجه بگیریم.

تلاش می‌کنم در لیست ویلموتس جای بگیرم

آل کثیر در مورد حضور در تیم ملی ایران گفت: ویلموتس در حال شناخت بازیکنان است و من در تلاش هستم تا نظر وی را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی جلب کنم.


بیشتر بخوانید:

ابهام در بازگشت بغلانی به صنعت نفت آبادان

مدافع فصل گذشته صنعت نفت قرارداد خود را تمدید کرد

کعبی: امیدوارم اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ما بگیرد/ به خاطر صنعت نفت با هیچ تیمی مذاکره نکردم

تمدید قرارداد صنعت نفت با ۲ بازیکن کلیدی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار