رئیس اداره بهزیستی گرمسار خبر داد؛

خدمات دهی بهزیستی گرمسار به ۲۷۵۱ نفر

محمد نسیمی گفت: در شهرستان گرمسار ۱۶۸۰ خانوار به میزان جمعیتی ۲۷۵۱ نفر، تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی گرمسار در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی گفت: به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای افزایش حوزه خدماتی سازمان بهزیستی، در شهرستان گرمسار دو پروژه نوبت شیفت عصر اورژانس اجتماعی و مرکز خدماتی و ژنیتیک به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه به رشد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۲۳ اجتماعی اداره بهزیستی گرمسار خبرداد و اظهار داشت: در سال گذشته ۱۱۹ نفر به این مرکز تماس برقرار کردند، اما تا به امروز ۱۳۱ مورد تماس با اورژانس اجتماعی داشتیم.

رئیس اداره بهزیستی گرمسار در ادامه به پذیرش و خدمات رسانی به ۶۳۴ مورد در بخش اعتیاد در مراکز خود اشاره کرد و افزود: پرداخت یارانه و ارائه دوره‌های تخصصی ویژه برای افراد فعال در کمپ‌های باز پروری از برنامه‌های این سازمان است.

وی در ادامه به طرح غربال گری شنوایی در گرمسار در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۹۹۲ مورد نوزاد تحت این غربال گری قرار گرفتند که تنها دو مورد ارجاعی به مراکز درمانی داشتیم و در طرح غربال گری بینایی نیز ۳۲۳۲ نفر شرکت کردند.

نسیمی ادامه داد: ۱۳ مهد کودک در شهرستان گرمسار مشغول به فعالیت هستند که اجرای طرح مهرانه در اوایل سال تحصیلی برای کودکان کار نیز با همکاری خیرین صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام / م

اجرای طرح مهرانه در اوایل سال تحصیلی برای کودکان کاردر گرمسار

برچسب ها: اورژانس ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.