ساخت ۶۴۰ کلاس درس از سوی خیران فارس

مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: به همت خیران مدرسه‌ساز ۶۴۰ کلاس درس عملیات اجرایی آن آغاز و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ساخت ۶۴۰ کلاس درس از سوی خیران فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس فارس در جشنواره خیران مدرسه‌ساز که ۳۰ خرداد امسال برگزار شد، بیان کرد: خیران شرکت‌کننده متعهد شدند ۶۵ باب طرح در قالب ۳۲۰ کلاس درس را در زمینی به مساحت ۵۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال بسازند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تامین اعتبار ویژه از سوی دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خیرساز، خیران آمادگی خود را برای اجرای فضا‌های آموزشی در ۲ سال آینده اعلام کرده اند، افزود: تا کنون ۳۲۰ کلاس درس دیگر از ۶۴۰ کلاس با مشارکت و تامین اعتبار از سوی خیران در نقاط مختلف استان در حال ساخت است.

موصلی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی ساختمان یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه دخترانه در شهرستان مرودشت از دیگر فعالیت‌های خیران مدرسه ساز در استان فارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس ادامه داد: برگزاری جشنواره مدرسه‌ای در ۱۳۰ آموزشگاه، بازسازی مدارس قدیمی، به پایان رساندن مدارسی که براثر سیل اخیر دچار خسارت و تخریب‌شده بودند و نیز تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی از دیگر فعالیت‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/ت

ساخت کلاس درس در فارس از سوی خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.