صدور دستور رسیدگی سریع قضایی حادثه سقوط مینی بوس به دره در خوانسار

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور دستور رسیدگی سریع قضایی در خصوص حادثه تلخ سقوط مینی بوس به دره در خوانسار خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور دستور رسیدگی سریع قضایی در خصوص حادثه تلخ سقوط مینی بوس به دره در خوانسار خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۹:۴۰ صبح امروز یک دستگاه مینی بوس که سرنشینان آن جمعی از خواهران و فرزندان آن‌ها اهل شهرستان داران و از محور بویین میاندشت به مقصد خوانسار در حرکت بوده است، به دره سقوط کرده و متأسفانه تا کنون ۱۰ نفر از افراد بزرگسال و ۳ کودک جان خود را از دست داده و ۸ نفر نیز مصدوم این حادثه گزارش شده است.

حبیبی افزود: از همان دقایق اولیه وقوع این حادثه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوانسار در محل حضور داشته و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات مقدماتی آن را آغاز نموده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان ساخت: دستور رسیدگی ویژه و سریع به این پرونده به منظور شناسایی علل و عوامل دخیل در وقوع این حادثه تلخ و تحت پیگرد قرار گرفتن اشخاص حقیقی و حقوقی مقصر احتمالی آن صادر و ابلاغ شده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/م

 

دستور رسیدگی سریع قضایی در خصوص حادثه تلخ سقوط مینی بوس به دره در خوانسار

 

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.