رونمایی از گوشی Realme 3i با تراشه قدرتمند Helio P60

شرکت Realme گوشی جدید خود با نام Realme 3i را با تراشه Helio P60 و صفحه نمایش ۶.۲ اینچی +HD رونمایی کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی - Realme اخیرا از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرده است. این گوشی که Realme 3i نام دارد دارای پنل پشتی الماسی است و مشخصات فنی آن تقریبا با گوشی قدیمی‌تر Realme 3 یکسان است. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به ناچ قطره‌ای آن که درون صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با فناوری IPS و رزولوشن +HD قرار گرفته است، اشاره کرد. این صفحه نمایش جذاب به وسیله Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز درون ناچ قطره‌ای آن قرار گرفته است.

مشخصات گوشی Realme 3i 

حالا که صحبت از دوربین شد نباید دوربین اصلی دوگانه Realme 3i را فراموش کنیم. سنسور اصلی این دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم آن f/1.8 است. سنسور بعدی نیز با داشتن ۲ مگاپیکسل کیفیت و دریچه دیافراگم f/2.4 تشخیص دهنده عمق سوژه است. در پشت این گوشی علاوه بر دوربین یک حسگر اثر انگشت اپتیکال و یک فلش LED وجود دارند.

رونمایی گوشی Realme 3i با تراشه قدرتمند Helio P60


بیشتر بخوانید: جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی Honor X9 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن را فاش کرد +فیلم


درون این گوشی هوشمند تراشه Helio P60 قرار گرفته است که قدرت پردازنده آن را تامین می‌کند. این تراشه هشت هسته‌ای قدرتمند با یک رم ۳/۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. حتی می‌توان حافظه این گوشی را با استفاده از رم میکرو SD افزایش داد. برای باتری نیز که یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی است از یک باتری ۴۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. این باتری از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل استفاده شده در Realme 3i اندروید ۹ پای بوده و رابط کاربری ColorOS 6 در آن استفاده شده است.

رونمایی گوشی Realme 3i با تراشه قدرتمند Helio P60

این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی قدم در بازار خواهند گذاشت و مدل پایه آن به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. قیمت فروش نسخه پایه در هند ۱۱۶ دلار خواهد بود و نسخه بعدی آن با قیمت ۱۴۵ دلار به فروش خواهد رسید. هنوز اطلاعات قیمت و تاریخ فروش این گوشی در کشور‌های دیگر اعلام نشده است.

انتهای پیام/

گوشی جدید Realme با تراشه قدرتمند رونمایی می‌شود

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار