بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ تیرماه ۹۸؛

کشف بیش از ۴ تن روغن خوراکی احتکار شده در زابل / توقیف کامیون با ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق/کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴ تن روغن خوراکی احتکار شده در زابل / توقیف کامیون با ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک و انهدام باند قاچاق موادمخدر و سلاح در مرز‌های میانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار قاسم رضایی در تشریح خبر کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان اظهار کرد: مرزداران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی از احتمال ورود محموله موادمخدر، سلاح و مهمات از مرز‌های میانی استان توسط اشرار و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند بنابراین برنامه ریزی دقیق و گسترده‌ای برای متلاشی کردن این باند صورت گرفت.

دستگیری ۱۴ سارق مسلح با ۲۲ فقره سرقت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در اجرای طرح برخورد با سرقت‌های مسلحانه و به عنف ضمن دستگیری ۱۴ سارق، ۲۲ فقره انواع سرقت در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سطح استان، ۱۴ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

کشف بیش از ۴ تن روغن خوراکی احتکار شده 

غلامرضا میرشکاری جانشین انتظامی شهرستان زابل گفت : مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی یک انبار احتکار روغن خوراکی در زابل را شناسایی کردند. وی افزود: مأموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن از آن انبار بازدید کرده و ۴ تن و ۸۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی کشف کردند.

در بازرسی از این انبارهزارو ۸۰۰ قالب صابون و ۳ هزار و ۶۰۰ عدد پودر لباسشویی دستی احتکار شده نیز کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان زابل ارزش این کالا‌ها را براساس اعلام نظر کارشناسان، یک میلیارد ۵۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

میرشکاری با اشاره به اینکه پلیس مصمم است تا مبارزه با سوداگران اقتصادی را با جدیت دنبال کند، خاطر نشان کرد: از مردم فهیم استان درخواست می‌شود هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه همکاری کنند.

توقیف کامیون حامل ۱۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ حمید نوری  فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور "نیکشهر –اسپکه" به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "خاش-ایرانشهر 

سرهنگ"کشواد بهروزی زاده " رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳ محور خاش-ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیم گشت پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با ۲ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین ۲۸ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده ۵۰ ساله نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار خاطر نشان کرد: تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار