اجرای آزمایشی سامانه اعلام بار مجازی رانندگان در گلستان

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار گلستان گفت: سامانه اعلام بار آنلاین (مجازی) رانندگان به صورت آزمایشی و با بارگیری ماشین آلات سنگین باری در ۱۵ شرکت حمل و نقل کالای استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حسینی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار گلستان امروز در جلسه هماهنگی با مدیران شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی کارفرمایی و کارگری حمل و نقل کالا در استان افزود: این سامانه در حال حاضر به صورت آزمایشی و پایلوت در گرگان اجرا شده و پس از اجرا و رفع ایرادات و آن به سایر استان تعمیم می‌یابد.

حسینی افزود: با اجرای سامانه اعلام بار آنلاین، رانندگان دارای کارت هوشمند کالا می‌توانند با نصب اپلیکیشن سامانه به نام ناور بر روی گوشی تلفن همراه، بدون حضور فیزیکی، بار خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه استان‌های اصفهان، خوزستان و اردبیل نیز، هم اینک از این سامانه بهره‌مند هستند، ادامه داد: این سامانه طوری طراحی شده که گزارش آنلاین کالا‌های حمل شده از استان را به دستگاه نظارتی می‌دهد و فعالیت حمل و نقل کالا در استان در دستگاه‌های نظارتی قابل رصد است.

وی گفت: توزیع عادلانه بار، رعایت تعرفه، رعایت نرخ کمیسیون شرکت‌های حمل و نقل، حذف واسطه گری، شفافیت مالی و حذف رقابت ناسالم بین رانندگان از مزایای اعلام بار آنلاین است وهمچنین رانندگان می‌توانند لیست بار و نوبت را، در هر زمان و مکان دریافت کنند.

انتهای پیام/م

 

سامانه اعلام بار مجازی رانندگان در گلستان به صورت آزمایشی اجرا شد

برچسب ها: حمل و نقل ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.