معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان خبر داد؛

افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سمنان

فرشاد ورامینیان گفت: سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه سمنان ایجادشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  فرشاد ورامینیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته مهندسی خودرو گرایش قوای محرکه و شیمی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کرده است.

وی با بیان اینکه مهندسی نفت در مقطع کارشناسی هم دیگر رشته‌ای است که به رشته‌های دانشگاه سمنان اضافه شده است خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه انجام می‌شود و داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد مجاز شده اند می‌توانند دو رشته جدید ارشد را نیز انتخاب کنند.

دکتر ورامینیان افزود: ظرفیت پذیرش رشته مهندسی خودرو گرایش قوای محرکه ۱۰ نفر در دوره روزانه و چهار نفر در دوره نوبت دوم و در رشته شیمی کاربردی ۱۰ نفر در دوره روزانه و ۱۰ نفر در دوره نوبت دوم است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته مهندسی نفت در مقطع کارشناسی را هم ۳۰ نفر اعلام کرد.

ورامینیان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن این رشته‌ها تعداد رشته‌های دانشگاه سمنان به ۲۷۷ رشته در مقاطع مختلف افزایش یافت که از این تعداد حدود ۲۰۰ رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی تدریس می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از ۳۷۰ عضو هیات علمی و بیش از ۱۲ هزار دانشجو است.

انتهای پیام / م

تدریس ۲۰۰ رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار