استفاده از تمام ظرفیت های روستا برای جذب گردشگر

مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف جشنواره پالیز پویایی و نشاط جوانان روستایی است.

استفاده از تمام ظرفیت های روستا برای جذب گردشگربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نخستین جشنواره روستایی با نام آسمان پالیز از 25 تیر لغایت 28 تیر در روستای وفس شهرستان کمیجان برگزار می شود.

آرمین رجایی دبیر جشنواره آسمان پالیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت : باید از تمامی ظرفیت‌های روستا در جهت جذب گردشگر استفاده کرد.

 رجایی پویایی و نشاط جوانان روستایی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف مهم این جشنواره دانست و با اشاره به این که روستا ظرفیت‌های بسیار خوبی را در جهت جذب گردشگر دارد می‌توان به منظور گسترش فرهنگ روستا در میان جوامع بشری مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: اگر ما بتوانیم با برنامه ریزی برای جوانان روستایی از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم، روستا قطعاً با رشد فزاینده ای مواجه خواهد شد.

رجایی در ادامه، کارآفرینی را از دیگر اهداف مهم این جشنواره بر شمرد و با تاکید بر این که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب همواره در حوزه کارآفرینی توصیه‌هایی را به جوانان داشته اند و از آنان خواسته اند تا با اقدامات مهم خویش در این حوزه پیشگام باشند، افزود: نگاه ویژه به کودکان روستایی با برپایی غرفه ویژه کودک در نمایشگاه این جشنواره یکی دیگر از اقدامات مهمی بود که ما برای آن برنامه ریزی‌های خاص داشتیم.

 وی با تأکید بر این که اصلاح فرهنگ هر ملت می‌تواند گامی مهم در زمینه اصلاح آینده آن جامعه به حساب آید، اظهار داشت: جشنواره‌های روستایی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانیم در جهت گسترش فرهنگ روستایی و ارائه ظرفیت‌های روستا به شهر نشینان از آن استفاده کنیم.

دبیر جشنواره آسمان پالیز در پایان این گفتگو، با تاکید بر این امر که امروز تمامی دستگاه‌های موجود در شهرستان کمیجان دست در دست هم داده‌اند تا بتوانند جشنواره‌ای درخور توجه و استقبال مخاطبان برگزار کنند تصریح کرد: اصحاب خبر و رسانه نیز باید بتوانند با گسترش فرهنگ روستایی در رسانه‌های خویش مردم را از این گنج فراموش شده آگاه سازند و در تمامی مراحل برگزاری جشنواره کنار دست اندرکاران برگزاری باشند و به آنان دلگرمی ببخشند.

استفاده از تمام ظرفیت های روستا برای جذب گردشگر

استفاده از تمام ظرفیت های روستا برای جذب گردشگر

استفاده از تمام ظرفیت های روستا برای جذب گردشگر

استفاده از تمام ظرفیت های روستا برای جذب گردشگر

انتهای پیام / م

اصحاب خبر و رسانه  فرهنگ روستایی را گسترش دهند.

برچسب ها: جشنواره ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.