اعترافات قاتل ۱۶ ساله درباره قتل یک کارتن‌خواب/ فکر نمی‌کردم با ۲ ضربه چاقو در کتف بمیرد/ پس از کشتنش آهنگ رپ گوش کردم

پسر ۱۶ ساله که تحت تاثیر مشروبات الکلی و قرص‌های خواب آور، مرد کارتن خواب را به قتل رسانده بود به تصور این‌که قربانی اش زنده است، خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ۱۱ و ۱۰ دقیقه یکشنبه بیست و سوم تیر امسال بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از طریق کلانتری مسعودیه از قتل مرد ۴۰ ساله‌ای در بیمارستان بعثت باخبرشد. تحقیقات اولیه پلیسی نشان داد دو ضربه چاقو به کتفش خورده که باعث مرگ وی شده و چند نفراز اهالی ساکن محله مسعودیه او را به بیمارستان منتقل‌کرده‌اند.

اظهارات قاتل ۱۶ ساله درباره قتل هولناک مرد کارتن خواب؛ فکر می‌کردم زنده است!


بیشتربخوانید: قاتل بخشیده شده دوباره آدم کشت!


همچنین معلوم شد پسر ۱۶ ساله‌ای به نام حسن ساعت ۲۳ شنبه شب با مقتول دعوا و او را با چاقو مجروح کرده است. ماموران زمانی که برای دستگیری حسن به خانه‌اش رفتند او از راه پشت‌بام فرارکرد. مقتول کارتن خواب، معتاد به شیشه و قاچاقچی نیز بوده است.

در ادامه مادر متهم بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: زمانی که فهمیدم در آن دعوا پسرم دست به جنایت زده، ترسیدم دستگیرشود، او را فراری دادم. این در حالی بود که ساعت ۱۴ همان روز متهم همراه برادرش به کلانتری مسعودیه رفت وتسلیم شد. متهم به قتل و مادرش روز دوشنبه به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. زن ۴۳ ساله گفته‌های قبلی‌اش را تکرارکردو حسن متهم ۱۶ ساله نیز گفت: مقتول معتاد شیشه‌ای، قاچاقچی و کارتن‌خواب بود. آن روز مشروب و قرص خورده بودم.
با مقتول دعوایم شد تا در محله مان مواد نفروشد. او به رویم چاقو کشید و من هم چاقویی برای دفاع از خودم داشتم. دو ضربه به کتفش زدم. فکر نمی‌کردم بمیرد.

برای متهم نوجوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی وبرای مادرش به اتهام اختفای ادله جرمقرار قانونی صادر شد.

فکر می‌کردم زنده است

حسن پس از تحقیقات در دادسرا در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح جزئیات درگیری مرگبار پرداخت كه در ادامه می‌خوانید.

با مقتول آشنا بودی؟

یك‌بار که برای خرید سیگار به دكه محله رفتم مقتول را دیدم .پول كرایه اتوبوس تا رفتن به خاوران را نداشت و هزار تومان از من گرفت. چند بار هم به او سیگار دادم.

مواد مصرف می‌كنی؟

به‌خاطر اعصابم قرص ترامادول و خواب می‌خورم. از كودكی ناراحتی اعصاب دارم و دارومصرف می‌كنم از دو سال پیش حالم بدتر شده است. اگر قرص‌ها را نمی‌خوردم اعصابم به‌هم می‌ریخت و خواهرم می‌ترسید نزدیكم شود. با همه دعوا می‌كردم. بیمار دو قطبی‌ام.

با خانواده‌ات اختلاف داشتی؟

من فرزند طلاق هستم و با مادر و ناپدری‌ام زندگی می‌كنم. ناپدری‌ام مرد خوبی است و با او مشكلی ندارم.

از شب جنایت بگو.
اطراف خانه‌مان افراد معتادو خلافكار هستند و برای همین برای محافظت از خودم چاقو حمل می‌كردم.شب حادثه از خانه بیرون رفتم تا برای برای مادرم شارژ تلفن بخرم. آن شب چهار تا قرص ترامادول و خواب خورده و مشروب مصرف كرده بودم و حالم خوب نبود. سمت خانه می‌رفتم كه دیدم مقتول به زن و مردی كه سوار خودرویی هستند، شیشه می‌فروشد .با او دعواكردم و گفتم نباید اینجا مواد بفروشد، خواستم به پلیس زنگ بزنم كه دو خریدار شیشه پول قاچاقچی راندادندو فراركردند. او سر همین موضوع با من دعوایش شد. لباسم را پاره كرد. سمتم چاقو كشید من هم چاقویم را بیرون آوردم و دوضربه به كتف او زدم كه زخمی شد. هشت قدمی حركت كرد، پایش به جدول آهنی‌گیر كرد و زمین خورد و فراركردم.

دوباره به محل جنایت بازگشتی؟
تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روی نیمکت دراز کشیدم و خوابم نبرد. فقط موسیقی غمگین چند خواننده رپ را گوش دادم و گریه کردم که چرا یک مرد بزرگ‌تر از خودم را زخمی کردم. بعد به خانه آمدم که ماموران سر رسیدند و دوباره فرار کردم. سراغ برادرم رفتم و با نصیحت‌های او، خودم را تسلیم کردم. فکر می‌کردم مرد کارتن‌خواب زنده است و با پرداخت دیه آزاد می‌شوم.

سابقه داری؟
یک‌بار به خاطر شکستن شیشه‌های نوشابه مغازه‌داری در شب چهارشنبه سوری، هفت روز کانون بودم.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/ 

ماجرای قتل مرد کارتن خواب

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۸
والا اینقدر قرص و مواد و مشروبات الکلی راحت در دسترس هست که نوجوان 16 ساله اینطور آزادانه ازش حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
شرط ميبندم اين پسره بارها سابقه چاقو كشي داره و اگه از در و همسايه مخفيانه تحقيق كنن ميفهمن
آخرین اخبار