اجرای مدون نظارت‌های میدانی بر خدمات شرکت‌های مسافربری مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از نظارت‌های میدانی بر خدمات شرکت‌های مسافربری استان به صورت مدون و مستمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر در روز‌های تابستان نظارت میدانی بر خدمات شرکت‌های مسافربری استان در حال اجراست.

وی افزود: پس از تکمیل بازدید میدانی، نواقص موجود به مدیران این شرکت‌ها ابلاغ می‌گردد که در این مرحله علاوه بر تکمیل چک لیست‌های نظارتی، مشکلات و خدمات حمل و نقلی ارایه شده این شرکت‌ها به مسافران نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

نصیری گفت: در این رابطه مسافران می‌توانند مشکلات را از طریق ارسال پیامک ۳۰۰۰۱۴۱ مطرح تا موضوع از طریق بازرسان ارتقا سطح خدمات مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: چک لیست‌های نظارتی به منظور ارتقا سطح خدمات و انطباق شرکت‌ها به قوانین و مقررات جاری سازمان و همچنین افزایش رضایت مندی و بهره وری مناسب کاربران و مسافران تکمیل می‌گردد.

وی گفت: چنانچه شرکت‌ها نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی ننماید مراتب نواقص در کمیسیون‌های تخلفات شرکت‌ها مطرح، که منجر به صدور رای مبنی بر اخطار کتبی و یا تعطیلی و لغو پروانه فعالیت شرکت می‌گردد.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۲۰۴ شرکت مسافربری در بخش اتوبوس، مینی بوس و سواری در مازندران در حال فعالیت می‌باشند.
انتهای پیام/س
 

نظارت‌های میدانی بر خدمات شرکت‌های مسافربری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار