پیامک‌های دریافتی بیست و پنجم تیرماه؛

در خصوص پمپ گاز سی ان جی در زاهدان هنوز اقدامی نشده است/ وضع نامناسب کوچه و معابر ساکن شهر لنگرود گیلان/ تأخیر در صدور کارت ملی

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

2371...0915: با تشکر از پیگیری شما در خصوص پمپ گاز سی ان جی در زاهدان که هنوز اقدامی نشده است شما را به خدا در خصوص جاده های دوطرفه این استان که هر روز جان چندین نفر را می گیرد پیگیر شوید مسئولین اینجا هیچ کاری نمی کنند. حیدری از زاهدان

 

0811...0930: با سلام لطفا از مدیر عامل سایپا بپرسید چرا از کل زیر مجموعه سایپا فقط مجموعه سایپا یدک طبقه بندی مشاغل اجرا نشده است! ممنون.

 

2730...0910: به دعوت شما سلام ما 20 سال پیش در ولی آباد اراک نزدیک فلکه فراهان زمین مسکونی گرفتیم شهرداری رشون دست گذاشت کسانی که ساخته بودن به جاش زمین گرفتن در شهرک هجرت و ساختن ولی ما که نساخته بودیم زمینی به ما ندادند،من 62 سالمه وکارگر ومستجرم چشمم به این زمین 100 متریه ،دیگه توان مستجری ندارم (کسانی که زمین دارن و شهرداری دست روشون گذاشته اکثرا کارگرن) هر چند گاهی شهرداری میریم جوابی به ما نمیدن مگه ما جزیی از این کشور نیستیم زن و بچه ما چه گناهی کردن و باید از اول عمر تا آخر عمر خانه به دوش باشن تا شهرداری هر کاری دلش می خواد به دارایی مردم بکنه. اول خدا بعد از شما کمک می خواهیم. 

 

4378...0916: مي خواستم بی زحمت تو برنامه تون یک انتقاد از بانك مركزی داشته باشيد چرا وام های ازدواج ثبت نامی در سايت مربوط به بانك رفاه كارگران را تاييد نمي كنند همه بانك ها را سه روزه تاييد مي كنند ولی ما الان سه ماه ثبت نام كرديم هنوز تاييدش نكردن كه بودجه بدن به اين بانك ها از شهرستان بروجرد استان لرستان پيام ميدم خدمتتون.

 

4670...0913: با سلام مهرماه سال ۹۷ درخواست کارت ملی هوشمند کردیم هم خودم هم خانمم اما با وجود گذشت ۱۰ ماه کارت ملی صادر نشده است مراجعه کردم می گویند که چون که کارت ملی وارداتی هست و چون تحریم هستیم موجود نیست از طرفی بدون کارت ملی دیگه ادارات کاری نمی کنند این وسط تکلیف مردم چیه

 

4815...0919: چقدر پیام و چقدر گلگی مردم از وضعیت زندگی سخت مردم که همه هم خبر دارن ولی فکر کنم برای مسئولان ما مردم مهم نیستن طی ۱۸ ماه همه اجناس صد برابر و شایدم بیشتر شدن ولی تا کی انتقاد کنیم .

 

5592...0911: ما ساکن گیلان شهر لنگرود هستیم والا شهر ما کوچه پس کوچه های خوبی نداره پر از چاله چوله یعنی یک ماشین بره باید فردا جلوبندیش رو پیاده کنه وحشتناکه لطفا این را به گوش مسئولین برسانید. جاده چمخاله انتهای دوازده متری به سمت باغ خاوری ممنونم

 

7454...0991: چرا خبرنگاران جوان به کار ما روستایی ها و عشایر رسیدگی نمی کنید که از سال96 تا1398/4 بیمه روستای 200هزار تومان افزایش داشته که شده یک ملیون صد ولی حقوق حقوق بگیران و بیمه سایر بیمه شدگان یک ملیون یا100 درصد افزایش بیمه یا حقوق داشتن خواهش میکنم که چطور و رو چه حسابی بیمه روستای نگاه می کنند.

 

1812...0910: باسلام در سيل روستای بابازيد لرستان ٢٣نفر بر سربام خانه شان گير افتاده بودند وقتی با حلال احمر تماس گرفتيم به كمكشان نيامد افراد محلی خودمان نجاتشان دادند بياييد و از اين موضوع گزارش تهيه كنيد.

 

6123...0916: با سلام و خسته نباشید. لطفا از شرکت خودرو سازی سایپا زمان تحویل خودروهای ثبت نامی را پیگیری کنید. من شهریور ۹۷ یک تیبا ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده است. لطفا پیگیری کنید.

 

8371...0912: سلام چرا کسی فکری برای پرداخت یک سال حق التدریس پرداخت نشده آموزش و پرورش شهرستان قدس نمی کند این نتیجه قدردانی از یک سال برقراری کلاس است که اجازه  تحطیلی کلاس را ندادیم خواهشمندم به گوش مسئولین آموزش وپرورش برسانید.

 

7940...0916: باسلام، لطفا به مسئولین بی دغدغه آموزش و پرورش و بی خیال از مشکلات فرهنگیان بگویید پاداش پایان خدمت بازنشسته ها را پرداخت کنید. ممنون

 

3822...0915: سلام. چرا کسی به فکر نیست که شهر مسافری مشهد مخصوصا در مقطع الان که تابستون هست در خیابان های پرمسافر کار عمرانی شروع می کنند. آیا از اول سال نمی توانستند شروع کنند!

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام. چرا اداره کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مالیات اضافه دریافتی بازنشستگان سال 96 را پرداخت نمی کند؟ مگر قانون نیست؟
آخرین اخبار