دادرس: برای صدور حکم بهاروند و فتاحی عجله نکنید/ پرونده فینال جام حذفی نسبت به پرونده کفاشیان اولویت دارد

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: مشغول بررسی مستندات فتاحی و بهاروند درباره اتفاقات فینال جام حذفی هستیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در هفته اخیر رسیدگی به پرونده حواشی فینال جام حذفی که سبب محرومیت ۵ ساله حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ) ۲ ساله سعید فتاحی (مدیر مسابقات سازمان لیگ) و جریمه مالی عبدالکاظم طالقانی (عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال) با حکم کمیته اخلاق شد را آغاز کرده و آن‌ها با حضور در کمیته استیناف توضیحات را درباره این پرونده ارائه کردند.

مهدی دادرس، عضو این کمیته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مفاد پرونده فینال جام حذفی محرمانه است، اما همانگونه که علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف اعلام کرده کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی به پرونده مذکور را داشته است. هر چند برای ما بحث برگزاری رقابت‌های لیگ اهمیت زیادی دارد و زودتر باید تکلیف مسئولان سازمان لیگ مشخص شود، اما بهتر است درباره زمان صدور رای عجله نکنیم.

او ادامه داد: بهاروند و فتاحی توضیحات خود را ارائه کرده اند و ما هم مشغول بررسی هستیم. اجازه بدهید هر زمان به جمع بندی نهایی رسیدیم، حکم را خود رئیس کمیته استیناف از طریق سایت فدراسیون اعلام می‌کند.

دادرس درباره زمان حضور علی کفاشیان و عباس ترابیان، رئیس و مسئول امور بین الملل سابق فدراسیون که به دلیل پرونده حق پخش بازی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی موسوم به ام. پی سیلوا با حکم کمیته اخلاق ۵ سال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شده اند در کمیته استیناف گفت: در حال حاضر برای ما رسیدگی به پرونده جام حذفی در اولویت است، اما مستنداتی هم از سوی کفاشیان و ترابیان در اختیار کمیته استیناف قرار گرفته که در زمان مناسب با دعوت از آن‌ها به این کمیته آن پرونده را هم بررسی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: صالحی: رسیدگی به پرونده بهاروند و فتاحی زمان‌بر است/ رای را به سرعت اعلام می‌کنیم تا خللی به برنامه لیگ ایجاد نشود


انتهای پیام/

اظهارات دادرس درباره رسیدگی کمیته استیناف به پرونده محرومیت فتاحی و بهاروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار