حضور مسئولان در مراکز آموزشی و مدارس غیرانتفاعی بندر ماهشهر

بازدید سرزده معاون فرماندار به همراه تیم ستاد تنظیم بازار شهرستان از مراکز آموزشی ومدارس غیرانتفاعی بندر ماهشهر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آریا زنگنه معاون فرماندار بندرماهشهر گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی بازار و جلوگیری از گرانفروشی و تضییع حقوق مردم، به همراه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، روز پیکر رئیس اداره تعزیرات حکومتی، اصلاحیان نماینده اتاق اصناف و درویشی نماینده اداره آموزش و پرورش از مدارس غیر انتفاعی و مراکز آموزشی شهر بندر ماهشهر بازدیدی به عمل آمد.

وی افزود: در طی این بازدید متاسفانه شاهد نابسامانی‌ها و تخلفات زیادی بودیم، من جمله دریافت مبالغ اضافه از اولیای دانش‌آموزان به عناوین غیر واقعی در زمان ثبت نام و همچنین شفاف نبودن در دریافت شهریه و عدم الصاق مصوبات ابلاغی؛ که این موارد صورت جلسه گردید و جهت برخورد قانونی با متخلفین و همچنین استرداد مبالغ دریافتی غیرقانونی به اولیای دانش آموزان به ادارات صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

 آریا زنگنه بیان داشت: انتظار داریم که ادارات متولی از تمامی ساز و کار‌های قانونی جهت برخورد شدید با متخلفین استفاده نمایند و نباید اجازه دهیم مراکز غیر انتفاعی خودسرانه و برخلاف قانون از خانواده‌ها هزینه‌های اضافی دریافت نمایید.

معاون فرماندار بندرماهشهر تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار و قرارگاه عملیاتی بازار این آمادگی را دارد که با تمام توان در برخورد با این نابسامانی‌ها وارد عمل شود.

انتهای پیام/م

نظارت بر ثبت نام مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.