بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ تیرماه ۹۸

کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت قاچاق در بابل / انهدام باند سرقت منزل در نوشهر

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت قاچاق در بابل


سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف ۳ دستگاه موتور سنگین قاچاق در شهرستان بابل خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضائی موفق به شناسایی و دستگیری متهمان حین تردد در آن شهرستان شدند.

وی افزود: در این عملیات ۳ دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ سی سی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز تردد از متهمان کشف و توقیف شد.

سرهنگ ساداتی گفت: ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر یک میلیارد ریال است.

سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به تحویل اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرف شدند.

انهدام باند سرقت منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از انهدام یک باند سرقت منزل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سه سارق حرفه‌ای که با تشکیل باندی در این شهرستان فعالیت می‌کردند را شناسایی کردند.


وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان حین سرقت دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت از منازل در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی، گفت: متهمان پس از تتشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شهروندان خواست: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته به هشدار‌های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل اطلاع دهند.

سارق حرفه‌ای با ۲۵ فقره سرقت در بابل دستگیر شد


سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن عمومی و خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن مذهبی و دولتی، منازل و تجهیزات مزارع کشاورزی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش "گتاب" قرار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بوده است به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۵ فقره سرقت، شامل سرقت دوربین‌های مداربسته و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اماکن مذهبی و دولتی، اموال داخلی خودرو‌ها و ادوات کشاورزی مزارع در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیس در این ارتباط ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افراد ناشناسی که بی جهت در محل زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انهدام باند سرقت اموال داخل خودرو در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از انهدام باند سرقت اموال داخل خودرو با ۷۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و اموال داخلی خودرو و تجهیزات کشاورزی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، عوامل انتظامی فرماندهی بخش دابودشت آمل موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت اموال داخل خودرو در آن شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل، لوازم داخلی و جانبی خودرو‌ها به همراه ۱۰ دستگاه پمپ آب کشاورزی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷۹ فقره سرقت، شامل ۱۰ فقره سرقت پمپ آب کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان و همچنین ۶۹ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در شهرستان آمل و سایر شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی و هشدار‌های انتظامی در حفظ و نگهداری از اموال از مهمترین عوامل سوء استفاده سارقان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل به مردم و گردشگران، توصیه کرد: در توقف‌های حتی کوتاه مدت شیشه‌های خودرو را بالا برده و ضمن خودداری از قرار دادن اشیاء قیمتی در داخل خودرو، حتما آن را به سیستم‌های ایمنی مجهز کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک سریعاٌ با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند. 

 

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار