اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه مازندران از بعدازظهر چهارشنبه ۲۶ تیرماه

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات آخر هفته از بعدازظهر امروز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال می‌کند.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اینکه جاده هراز دوشنبه وسه شنبه از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه بسته شده بود گفت: جاده هراز در محدوده کیلومتر ۷۰ تونل وانا به دلیل تعمیرات سیستم روشنایی بمدت دو شب بسته بود که ساعت ۵ صبح امروز این محدودیت ترافیکی به پایان رسید و هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در این مسیر برقرار است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه جاده‌های استان اعمال می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۸ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ تیرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت ۲ روز شنبه از مرزن آباد به کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع است، گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ


اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار