ارائه قطعنامه‌ای برای بازگشت به برجام از سوی قانونگذاران آمریکایی

چند نماینده کنگره آمریکا قطعنامه‌ای ارائه کرده‌اند که از دونالد ترامپ می‌خواهد این کشور را به برجام بازگرداند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، چند نماینده دموکرات کنگره آمریکا قطعنامه‌ای ارائه کرده‌اند که از دولت این کشور می‌خواهد آمریکا را به توافق هسته‌ای با ایران بازگرداند.

این طرح  علاوه بر بازگشت به برجام، از دولت ترامپ می‌خواهد تدابیری فوری برای کاستن از تنش‌ها با ایران به کار گرفته و از روش‌های دیپلماتیک برای رفع سایر چالش‌ها با ایران استفاده کند. 

این نمایندگان رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل خروج از برجام مسئول تنش‌های کنونی دانسته و از سیاست ترامپ در قبال ایران انتقاد کرده‌اند.

این طرح توسط «باربارا لی»، «دیوید پرایس» و «جان شاکوسکی» نمایندگان دموکرات آمریکایی ارائه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۸
بیخود به خودتون زحمت ندین شماها نمیتونین آمریکای نژاد پرست رو از نابودی نجات بدین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۸
قابل توجه رجال سیاسی کشورمان ایران :
همین دیروز بود که سلاله زهرای اطهر(س) قائد عظیم الشان امام آیت الله سیدعلی خامنه ای برای ائمه جماعات سراسر کشور سخنرانی کردند و در بین سخنان خود......... هم جواب آمریکائیها هم جواب اروپائیها و هم جواب دارو دسته بی بی ها را در چند جمله کوتاه ولی بسیار دقیق و پخته و حلاجی شده دادند...دشمن قسم خورده ما و نمایندگان کنگره اش این پیام را چنان دریافت کردند که امروز در پی آن قطعنامه علیه ترامپ صادر کردند........ برای ما که کشف نشد که چرا؟ عده ای خواسته یا ناخواسته تعمداً یا سهواً چرا؟ از بیانات و منویات رهبری در اجرای سیاستهای کلی و جزئی تبعیت نمی کنند؟ و دائم چشمشان به کاسه آب داغ بیگانگان دوخته شده و هیچ استفاده ای از منویات رهبری معظم نمی کنند؟ دشمن ما تا ایشان اظهار میکنند خط و برنامه خود را تغییر میدهد و مانند یک دانش آموز از معلم درس غیر مستقیم میگیرند ولی متاسفانه رجال سیاسی و وکلای ملت در مجلس خود را به خواب خرگوشی میزنند چرا؟!.........................
آخرین اخبار