روسیه: اقدام نظامی علیه ایران فروپاشی منطقه را در پی خواهد داشت

ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه درباره مخاطرات هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داده و گفت این اقدام فروپاشی منطقه را در پی خواهد داشت.

روسیه: اقدام نظامی علیه ایران فروپاشی منطقه را در پی خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه درباره مخاطرات هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داده و گفت این اقدام فروپاشی منطقه را در پی خواهد داشت.

وی که با رادیو روسی کمسومولسکایا برافدا گفتگو می‌کرد، افزود: «پیش‌بینی درباره نتایج سناریوی استفاده از جنگ علیه ایران حتی برای کسانی که کارشناس مسایل نظامی نیستند هم آسان است.»

خانم زاخاروا با بیان اینکه منطقه همچنان با مشکلات ناشی از تحولات و رویداد‌های لیبی، سوریه و یمن دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: «بدیهی است که اجرای سناریوی نظامی علیه ایران فروپاشی منطقه را در پی خواهد داشت.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «جامعه جهانی تاکنون راهی برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه خاورمیانه پیدا نکرده است و این تنش‌های کنونی منطقه برای همگان نگران کننده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۸
منطقه نه بلکه فروپاشی جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۸
تمامی مشکلات منطقه خاورمیانه ناشی از وجود نامبارک رژیم صهیونیستی است . این رژیم هسته و کارخانه تولید انواع مشکلات و شرارتها برای جامعه بشری میباشد . بجای فکر ویرانی کشورهای منطقه بهتر است از شر این رژیم خلاص شوید .
آخرین اخبار