سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق در ۴ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ۴ استان کشور رگبار موقتی باران، رعد و برق و وزش باد موقت پیش بینی می‌شود.

رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق در ۴ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب و شرق فارس و برخی نقاط هرمزگان رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. این وضعیت در روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد. همچنین در این روز در سواحل دریای خزر بارش باران و در روز پنج شنبه بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور/ آسمان تهران کمی ابری است


طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد. در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق و جنوب غرب کشور وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از استان‌های خوزستان و بوشهر پیش بینی می‌شود. از امروز تا شنبه همچنان الگوی گرم تابستانه در سطح کشور حاکم خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و ششم تیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار