اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ:

۷ ﻫﺰار ﭘﺮﻭﻧﺪه ﻭاﺣﺪﻫﺎی ﻣﺴﻜﻮنی ﺑﺎ ﺑﺎﻧک ﻫﺎ ﻋﻘﺪ ﻗﺮاﺭﺩاﺩ ﺷﺪﻧﺪ

اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﮔﻔﺖ: پرونده ۱۵ هزار واحد مسکونی تعمیری و احداثی به بانک ها معرفی شده اند که از این تعداد برای ۷ هزار پرونده عقد قرارداد صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در گفتگوی زنده با برنامه تیتر شب شبکه سراسری خبر ﮔﻔﺖ:صدور پروانه ساختمانی در آق قلا بروز شده و در گمیشان نیز ﺗﺎ چند روز آتی به روز خواهد شد.

ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ:پرونده ۱۵ هزار واحد مسکونی تعمیری و احداثی به بانک‌ها معرفی شده اند که از این تعداد برای ۷ هزار پرونده عقد قرارداد صورت گرفته است.

ﺣﻖ ﺷﻨﺎﺱ اﻓﺰﻭﺩ:عملیات آوربرداری برای ﻫﺰاﺭ و ۵۳۳ واحد، پی کنی برای ۲ ﻫﺰاﺭ و ۶۰۰ واحد، فنداسیون برای ﻫﺰاﺭ و ۱۰۰ واحد انجام شده و همچنین تعمیرات ۳ هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

استاندار گلستان یادآور شد: چنانچه مالکین واحد‌های تعمیری درخواست احداث داشته باشند، استقبال خواهیم کرد چرا که برای ما استحکام بنا از اهمیت بالایی برخوردار است.

حق شناس با اشاره به ۲۲ واحد آموزشی که در سیل آسیب دیده اند و نیازمند بازسازی هستند، گفت: عملیات احداث ۱۱ واحد ۳ کلاسه با حضور وزیر آموزش و پرورش ﻛﻪ کلنگ آن بر زمین ﺯﺩه آغاز شده اﺳﺖ و تا مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.

ﻭی ﮔﻔﺖ: همچنین ۱۱ مدرسه ۶ کلاسه نیز با همکاری دولت و خیرین در حال ساخت هستند.

ﺣﻖ ﺷﻨﺎﺱ اﻓﺰﻭﺩ:خسارت وارده به زیر ساخت‌ها ﻫﺰاﺭ و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شد.

ﻭی ﮔﻔﺖ: ۳۹۳ میلیارد تومان از سوی دولت به استان ارائه شد که تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و بیشتر صرف لایروبی رودخانه‌ها و مرمت بخش‌های برش خورده جاده‌ها خواهد شد.


اﻧﺘﻬﺎی ﭘﻴﺎﻡ /م

 

صحبت های استاندار گلستان در برنامه تیتر شب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.