طراحی و تولید دستگاه مقره شوی ایرانی در اراک/ مشکل قطعی برق حل شد

با طراحی و تولید دستگاه مقره شوی بومی در اراک نیاز کشور به این تجهیزات برطرف شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تولید دستگاه مقره شوی در یک واحد صنعتی اراک نیاز کشور به این تجهیزات برطرف شد.

سلیمی مدیرعامل این واحد صنعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: بدلیل آلودگی هوا و رطوبت مقره‌های خط انتقال و شبکه‌های توزیع برق دچار خرابی، اتصالی وقطع جریان برق می شد که با شستشوی مقره‌ها این مشکل برطرف می‌شود.

سلیمی افزود: دستگاه مقره شوی بر انواع کامیون و کامیونت قابل نصب است وبا بکارگیری تجهیزات خاص امکان شستشوی مقره وخط گرم برق بدون قطع جریان برق امکان پذیر است.

مدیرعامل این واحد صنعتی گفت: استفاده از نازل مکانیزه مجهز به لیزر با قابلیت کنترل از راه دور، فشار بالای آب وسرعت بالای شستشوی مقره‌ها از جمله ویژگی‌های این دستگاه است.

طراحی و تولید دستگاه مقره شوی ایرانی در اراک / رفع نیاز کشور به این تجهیزات

رحیمی عضو هیات مدیرعامل این واحد صنعتی هم  در گفت و گو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نیز با بیان اینکه از سال ٩۵پس از وقوع مشکل قطع برق در خوزستان تولید این تجهیزات در دستور کار قرار گرفت،گفت:  پس از ١۶ماه تحقیق و مطالعه دانش تولید مقره شوی در اختیار متخصصان شرکت قرار گرفت که تا کنون حدود ۴٠ دستگاه تولید و در اختیار استان‌های خوزستان، هرمزگان وبوشهر قرار گرفته است.

رحیمی افزود: استفاده از تجهیزات تمام ایرانی، کیفیت همطراز نمونه خارجی و قیمت یک پنجم نمونه خارجی از جمله ویژگی‌های این مقره شوی ایرانی است.

انتهای پیام / ج

با تولید دستگاه مقره شو در یک واحد صنعتی اراک نیاز کشور به این تجهیزات برطرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.