بورس در پایان معاملات سبزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۲۲.۰۲ واحدی به پله ۲۴۶ هزار و ۷۹۰ واحدی رسید.

ریزش 904 واحدی شاخص بورس در آغاز معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار در آغاز معاملات با ریزش ۹۰۴.۰۵ واحدی به پله ۲۴۵ هزار و ۳۶۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۱۶ میلیارد و ۲۹۳ میلیون سهم طی ۸۷ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس در پایان معاملات روی خوش ندید


نماد‌های پر بیننده معاملات رمپنا، حکشتی، وپاسار، و پارس و فولاد با روند نزولی و شفن و نوری با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۲۹.۵۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۱۵۷ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۲۷ میلیارد سهم طی ۷۷ هزار نوبت معاملاتی است.
 

شاخص بورس به پله ۲۴۶ هزار و ۷۹۰ واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۲۲.۰۲ واحدی به پله ۲۴۶ هزار و ۷۹۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۱۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۳۵۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات کگل، پارس، وامید، وغدیر، همراه، مبین و رانفور با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۱۹.۶۸ به پله ۳ هزار و ۲۰۶ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۲۶۷ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

ارزش کل بورس تهران در پایان معاملات از ۱۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار