امام جمعه بافق:

قرآن، تاثیرگذار اصلی در جهان خواهد شد

امام جمعه بافق گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در جامعه اسلامی باید مدیریتی مبتنی بر قرآن وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی رئیس شورای فرهنگ عمومی امام جمعه بافق با اشاره به ضرورت توجه به قرآن در جامعه گفت: اسلام با داشتن منابع قوی وموثر غنی‌ترین فرهنگ است و سبک زندگی اسلامی نشات گرفته از معارف دینی باعث تغییر نگرش در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر مثبت و سازنده قرآن افزود: بدون شک تشکیل جلسات قرآن تاثیر به سزایی در جامعه خواهد داشت و برای رسیدن به وضعیت مطلوب در جامعه اسلامی باید مدیریتی مبتنی بر قرآن وجود داشته باشد.

احیا و نشر معارف ارزشمند نهج البلاغه در کنار قرآن

زاده رحمانی فرماندار بافق در این جلسه نیز با اشاره به اهمیت قرآن و نهج البلاغه گفت: در کنار قرآن به عنوان کتاب رهایی بخش توجه به نهج البلاغه هم از ضروریات جامعه است.

وی بیان داشت:در شرایط کنونی برای گسترش و اعتلای ارزش‌های اسلامی در جامعه چاره‌ای جز احیا و نشر معارف ارزشمند نهج البلاغه در کنار قرآن نداریم.

حسین ارجمند دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره به مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: به علت متمرکز شدن فعالیت‌های قرآنی شورای توسعه فرهنگ قرآنی مصوب کرده است که تمام فعالیت‌های قرآنی در استان‌ها و شهرستان‌ها تحت نظارت شورای فرهنگ عمومی باشد و به همین منظور کارشناسان قرآنی به شورا اضافه شدند.

وی در مورد اساسنامه بنیاد وحشی بافقی هم گفت: اساسنامه پیشنهادی برای تمام اعضای شورا ارسال شده و در این جلسه اعضا نظرات خود را مطرح کنند تا اساسنامه نهایی تدوین شود.

در این جلسه اعضا به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان از سجاد مهدیزاده حائز رتبه دوم در رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات مدهامتان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار