بسته اخبار حوادث امروز بیست و ششم تیرماه ۹۸؛

کشف لاشه یک آهو در سرخس/دستگیری سارقان حرفه‌ای در فریمان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و شم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلام زاده رئیس محیط زیست سرخس گفت: با توجه به گزارش‌های واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر حضور گروهی از شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده جنگل خواجه، مامورین پاسگاه محیط بانی المتو به صورت شبانه در منطقه بیتوته کردند.
 
وی تصریح کرد: شکارچیان با آگاهی از حضور ماموران با دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند، اما لاشه یک راس آهو کشف و ضبط شد.
 
رئیس محیط زیست سرخس گفت: تلاش برای دستگیری متخلفان ادامه دارد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در فریمان

سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های اطراف شهر فریمان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری سفید سنگ به همراه ماموران انتظامی پاسگاه بالابند این فرماندهی با جمع آوری اطلاعات اولیه از شیوه و شگرد سارقان و بررسی دقیق محل سرقت‌ها و افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محدوده‌های احتمال وقوع سرقت، موفق شدند ۳ سارق را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فریمان گفت: در همین رابطه ماموران کلانتری مرکزی نیز موفق شدند دو سارق اماکن خصوصی را نیز شناسایی و حین فروش اموال سرقتی این افراد را دستگیر کنند.

سرهنگ خرسند افزود: متهمان دستگیر شده تاکنون به ۵ فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وقوع تصادف مرگبار رانندگی در رشتخوار

سید علی حسین زاده رئیس امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت:  تصادف رانندگی در جاده رشتخوار به تربت حیدریه یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.
 
وی ادامه داد: در این حادثه که عصر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو نیسان با یک دستگاه تریلی روی داد، راننده نیسان جان باخت و سه سرنشین تریلی مصدوم شدند.

رئیس امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: به دنبال این حادثه نیرو‌های امدادی و راهداری به محل مورد نظر اعزام و علاوه بر بازگشایی مسیر نسبت به انتقال مصدومان به یکی از مراکز درمانی اقدام کردند.

حسین زاده افزود: علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام//ج.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار