سینما ساحل مرکز جشنواره فیلم کودک خواهد بود

قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان گفت:امسال محور اصلی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گذر فرهنگی چهارباغ است و ساختمان سینما ساحل به عنوان مرکز جشنواره انتخاب شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان عسگرپور قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در نشستی با سمن‌های حوزه کودکان با اشاره به این که سمن‌ها باید با برگزار کنندگان این رویداد در ارتباط باشند، اظهار کرد: امسال محور اصلی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گذر فرهنگی چهارباغ است و ساختمان سینما ساحل به عنوان مرکز جشنواره انتخاب شده است.

وی افزود: همچنین یکی از سالن‌های سینمای پردیس را برای نشست‌های تخصصی انتخاب کرده‌ایم.

قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان با اشاره به از دست دادن مخاطبان در سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال برای رفع این مشکل یک باشگاه هواداری برای جشنواره تشکیل شده است که موجب می‌شود مخاطبان با هر سن و سالی برای جشنواره بمانند و همیشه دنبال برنامه‌های جشنواره باشند.

عسگری تصریح کرد: امسال سینمای بهمن خوراسگان نیز برای مناطق محروم تجهیز شده است و سعی می‌کنیم ساختاری برای توزیع بلیت ارزان قیمت ارائه دهیم.

قائم مقام جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان افزود: سومین المپیاد فیلم سازی در خلال جشنواره برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار از ۲۶ تا ۳۰ مرداد است.

انتهای پیام/م

 

انتخاب سینما ساحل به عنوان مرکز جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان

برچسب ها: سینما ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.