تقدیر معاون اول رئیس جمهور از مقام آوران پرسش مهر ۹۷

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: معاون اول رئیس جمهور از مقام آوران پرسش مهر ۹۷ تقدیر کرد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کسب ۴ مقام برتر پرسش مهر ۹۷ توسط فرهنگیان و دانش آموزان، گفت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسمی از برگزیدگان نوزدهمین دوره پرسش مهر ۹۷ تقدیر کرد.

وی باعنوان اینکه ۴ رتبه از ۷ رتبه برتر استان خوزستان در پرسش مهر توسط دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز. کسب گردید، افزود: فاطمه دهقانی از فرهنگیان هنرستان حضرت آمنه (س) ناحیه یک اهواز با فیلم داستانی "مسیر" موفق به کسب رتبه اول کشوری این فراخوان ملی شد.

نیسی گمراوی با تاکید بر اینکه دانش آموزان ناحیه یک اهواز با استقبال گسترده از این مسابقه آثار متعددی را تولید و ارسال کرده بودند، اظهار داشت: مبینا مددی، دانش آموز دبیرستان از دبیرستان شاهد رضوان با فیلم کوتاه "من نمی‌توانم" موفق به کسب مقام سوم رشته فیلم کوتاه شد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تقدیر از معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه، به جهت پیگیری روند مسابقات، بیان کرد: خانم‌ها فریبا موسوی و لیلا سیلاوی از فرهنگیان هنرستان کارودانش دارالفنون در بخش سرود همگانی/تلفیقی به صورت مشترک موفق به کسب رتبه سوم این دوره از رقابت‌های ملی شدند.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان در مسابقه پرسش مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.