رشد ۲۰ درصدی توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی در استان کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی سه ماه نخست امسال میزان توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی در استان کرمان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۰ درصدی توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد طاهری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به مشترکین طی سه ماه نخست امسال بیش از ۳۴ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرستان‌های مختلف استان توسعه یافت که این میزان در مقایسه با میزان توسعه شبکه آبرسانی در مدت زمان مشابه سال قبل، از رشد ۳۳ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: همچنین طی مدت زمان یادشده بیش از ۴۱ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در سطح استان اصلاح و بازسازی شد که این میزان نیز در مقایسه با سه ماه نخست سال گذشته رشد ۹ درصدی داشته است و در مجموع میزان توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی استان در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

طاهری بیان داشت: روند اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با استفاده از منابع داخلی و همچنین با تخصیص بموقع اعتبارات نسبت به اجرای اصلاح و بازسازی شبکه توزیع در سطح استان اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س

توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار