معاون وزیر آموزش و پرورش:

برنامه‌های دوره ابتدایی براساس سندتحول بنیادین تدوین می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های دوره ابتدایی براساس سندتحول بنیادین تدوین و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در بدو ورود به فرودگاه اردبیل گفت: هدف اصلی از سفر به استان اردبیل تشکر و قدردانی از زحمات آموزگاران، مدیران، معاونین مدارس و مسئولان آموزش و پرورش استان است که در این استان دست آورد‌های خوبی در سایه زحمات مدیر کل و سایر همکاران در معاونت آموزش ابتدایی اداره کل و مدارس ابتدایی استان داشتیم.

وی افزود: دراین سفر بازخورد عملکرد معاونت آموزش ابتدایی اداره کل را دریافت خواهیم کرد تا وضعیت آموزش ابتدایی استان اردبیل را مورد بررسی قرارداده و در صورت نیاز شرایط موجود را بهبود ببخشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: سیاست معاونت آموزش ابتدایی براساس مسیری است که سند تحول بنیادین آموزش پرورش در حوزه آموزش ابتدایی ترسیم کرده است و برنامه‌های آموزش ابتدایی نیز براساس سند تحول بنیادین تدوین و اجرایی می‌شود.

حکیم زاده تصریح کرد: اصلاح ارزشیابی کیفی، توصیفی در دوره ابتدایی جزو برنامه‌های اصلی وزارت در سال تحصیلی جدید خواهد بود که این طرح به موافقت و امضای سرپرست وزارت آموزش وپرورش نیز رسیده است تا بتوانیم چالش‌های موجود در حوزه ارزشیابی دوره ابتدایی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

اجرای سند تحول بنیادین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.