بهره برداری از طرح توسعه بزرگترین تولیدکننده پوشک کشور / معاون وزیر صمت: مسدود کردن دریچه‌ها و مبادی قاچاق کالا در دستور کار دولت است

با حضور معاون وزیر صمت بهره برداری از طرح توسعه بزرگترین تولیدکننده پوشک کشور در ساوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور برات اقبالیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت بهره‌برداری از طرح توسعه بزرگترین تولیدکننده پوشک کشور در ساوه به بهره برداری رسید.

این شرکت صنعتی تولیدکننده انواع پوشک بچه و بزرگسال عمده تولیدات را به کشور عراق صادر می‌کند و طرح توسعه آن با ۲۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری و باتولید محصولات سلولزی مانند پوشک بچه و بزرگسال، دستمال کاغذی و ملزومات بهداشتی اشتغالزایی ۱۳۰ نفر ه را به همراه دارد.

مسدود کردن دریچه‌ها و مبادی قاچاق کالا در دستور کار دولت است

برات اقبالیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه این کارخانه بزرگترین تولیدکننده محصول پوشک ایران است گفت: مسدود کردن دریچه‌ها و مبادی قاچاق کالا از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت است که با دستور کار قرار دادن آن تلاش می‌کنیم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

اقبالیان با بیان اینکه در شرایط امروز کشور باید به شدت با پدیده شوم قاچاق کالا مباره و از تولید ملی حمایت کرد افزود: به موازات حمایت از تولیدات داخلی، باید عرصه را بر قاچاقچیان و سودجویان تنگ کرد تا تولیدات داخل تقویت شود.

وی با بیان اینکه نگاه وزارت صنایع حمایت از تولید کالای داخلی است اضافه کرد: عبور از اقتصاد پایه به سمت اقتصاد دانش بنیان پایه موضوع مهمی است که در اولویت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری قرار گرفته است.

دولت و وزارت صمت آمادگی دارند راهبرد‌های مد نظرِ رهبری را عملیاتی کنند

معاون وزیر صمت با اشاره به سال رونق تولید، بیان کرد: دولت و وزارت صمت آمادگی دارند تا راهبرد‌های مد نظرِ مقام معظم رهبری را به صورت عملیاتی تحقق ببخشند و تلاش می‌کنیم با ارائه خدمت به صنعتگران و تولید کنندگان کشور ظرفیت تولیدات داخلی و مورد نیاز کشور را افزایش دهیم و با تصویب تعرفه‌ها و مقررات مورد نیاز، از قاچاق جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: در کنار حمایت‌های مستمر از تولیدات داخلی، لازم است که با استفاده از فناوری‌های نوین و علمی نسبت به افزایش کیفیت و قیمت محصولات برای تقویت توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی اقدام کنیم.

بهره برداری از طرح توسعه بزرگترین تولیدکننده پوشک کشور / معاون وزیر صمت: مسدود کردن دریچه‌ها و مبادی قاچاق کالا در دستور کار دولت است

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.